camel schreef:
dus: koop een hub van laar en alle problemen zijn opgelost?
riiiiiight
Wat een ontzettend kinderachtige respons. Ik probeer hier een nuttige bijdrage aan het forum te leveren. Reclame maken doe ik al een tijdje niet meer, want daar is niet iedereen van gecharmeerd.
Laat ik het dan nog toelichten.
Mijn vorige trompet was te groot voor mij en was qua intonatie (slotting) geen topper. Ik had het grote probleem dat hoe meer ik ging spelen, hoe slechter ik ging spelen. Ik maakte mijn embouchure er juist zwakker mee omdat ik mezelf te zeer uitputte
Met die kennis in mijn achterhoofd ben ik opzoek gegaan naar een nieuw instrument. Steeds heel bewust dat ik niet te groot moest gaan spelen (hoewel dat soms wel verleidelijk was, want het eerste half uur klonk schitterend)
Met mijn nieuwe trompet kan ik veel preciezer spelen.' Ik schiet veel minder uit' Bovendien heb ik nu bereikt dat ik hoe meer ik speel, hoe beter de trompet voor mij wordt en hoe beter ik dus ben gaan spelen. Het verschil is echt enorm.
trouwens mijn vorige trompet (waar ik NIIET tevreden over was) was ook een Van Laar. Dus zelfs ik spreek niet alleen hosanna over Van Laar. @Camel:geef liever gewoon gefundeerde kritiek, je weet er vast genoeg van af.