trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Adams bugel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 21:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 07:40 

toet'n!! schreef:
toch wel opvallend dat ook dit topic weer uitrdraait op HvL... :?

Hee Toet,n, is dat het enige dat jij kan, een beetje stom lullen en alleen maar van je af bijten.

Als je eens iets nuttigs post ipv olie op het vuur te gooien zou je al een veel vriendelijker meisje zijn.

Als je geen verdere info kan geven op waar uiteindelijk dit topic overgaat hou dan aub op met posten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 07:46 

Dan ben ik toch echt niet de enige die afdwaalt van het onderwerp...dat was namelijk de Adams bugel..en als ik het goed lees, en dat doe ik, is dat onderwerp toch een beetje op de achtergrond geraakt hier...

Ik vraag me af waarom (bijna) alles hier met vL vergeleken moet worden...en waarom bij de vergelijking vL altijd als beste uit de bus komt (vrijwel altijd wordt die vergelijking gemaakt door vL spelers, niet echt eerlijk dus)..
Welk merk je ook over begint, altijd komt vL waar om de hoek kijken...en altijd is vL dan weer beter dan het merk waar het over ging...
Ik vind die verafgoding een beetje vervelend worden....

Ok, soms zijn mijn posts "dom gelul" en ja, soms bijt ik van me af. Dat laatste is omdat subtiele posts niet het gewenste effect hebben op de 1 of andere manier. Het is niets persoonlijks hoor (zou een beetje vreemd zijn want ik ken jullie namelijk niet eens persoonlijk)...maar ik denk dat op dit forum andere merken/winkels ondergesneeuwd worden, terwijl die ook prima zijn...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 08:36 

toet'n!! schreef:
toch wel opvallend dat ook dit topic weer uitrdraait op HvL... :?

Ik geef alleen een voorbeeld van wat ik heb meegemaakt bij Adams. Zij reageerde als een stier op een rode lap bij de naam 'van Laar'.

En omdat er een groot aantal van Laar spelers op dit forum, kan dat nogal eens gebeuren. Zo ver ik kan nagaan zijn er maar weinig 'van Laar - haters' die hun reden kunnen motiveren.

Maar, we hadden het over Adams en hun Bugels. En dat die beter zijn dan in het begin is mooi. Misschien was het niet zo handig om het eerdere model al op de markt te brengen. Om het imago op te poetsen zullen ze flink de marketing/pr machine moeten laten werken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 08:40 

@ toetn'n en STRAUB: Wat zijn jullie argumenten m.b.t. de Adams bugel. STRAUB moet wel ideeen hebben. Hij speelt toch zelf (met tevredenheid) op een Adams bugel?

Nogmaals de stelling. Adams zal min of meer gedwongen moeten gaan voor massaproductie van haar instrumenten. Ondanks ze waarschijnlijk zullen verbeteren in kwaliteit zullen ze nooit de prijs-kwaliteit verhouding van een vakman halen

graag jullie reacties

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 11:18 

richaar-cdl schreef:
is het wel eens bij je opgekomen dat Adams instrumenten aan sommige mensen praktisch cadeau doet?? Met name als je uit de agglomeratie ittervoort en omstreken komt én ook nog eens professioneel muzikant bent.

Trompetdocenten sturen hun leerlingen naar Adams en krijgen zelf belachelijk veel korting op hun instrument. Met name in het zuiden gebeurt dit heel veel.

Vind het wel komsich dat Adams op hun site een recensie zet over de eigen bugels door een conservatorium student én de solo bugelist van de harmonie van Thorn. Nou, poehaa!!

En dat cadeau doen van instrumenten en de wijze waarop een een instrument wordt gepromoot gebeurt niet alleen bij Adams hoor. Er is in elk geval een op trompet.nl veel geroemde bouwer die het ook doet. Deze site is er toch een mooi voorbeeld van toch? Die betreffende bouwer hoeft zelf niet eens de inspanning ervoor te verichten. Dat doen die personen wel die in meer of mindere mate mee profiteren. En terecht. en met succes.
En als je op de site van die betreffende bouwer kijkt. dan krijg je toch echt de indruk dat alle toppers op zijn instrumenten spelen. (Nou, poehaa!!)
Dus... wat's le problème met dat soort promotinele activiteiten?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 11:22 
Moderator

ik heb gister voor het eerst een patatje Joppiesaus gegeten.

was heel lekker.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 11:27 

marnix schreef:
ik heb gister voor het eerst een patatje Joppiesaus gegeten.

was heel lekker.

Waar heb je die gehad? Bij de snackbar bij het kruispunt naar links en dan daar op de hoek. Je weet wel, naast de supermarkt.

Ik heb daar ook goede dingen over gehoord. Volgende week wil ik ook eentje halen, moet wel een klein beetje aan de lijn denken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 11:32 
Moderator

ja krek die snackbar. Vriendelijke man, weet hoe hij een lekker patatje kan bakken.

Krijg ook wel eens gratis een biertje van hem

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur