trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Adams bugel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 01:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 11:37 

...

Laatst bijgewerkt door richaar-cdl op 03 nov 2007 11:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 11:43 
Moderator

Ja, ik heb ook een endorsement bij de man, sinds gisteren. Per post die ik over hem schrijf, krijg ik een bak patat gratis.

dus bij deze: Harry's vette hap.

de friet krokant, en nooit slap.

edit: Later hoop ik van Eclipse een endorsement te krijgen, als ik toch eens het geld had, kocht ik een C trompet, een Bes trompet en een piccolo van ze ( zijn in ontwikkeling, geloof ik ). Maar ja een gratis patatje is ook nooit weg 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 12:00 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 17:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 12:00 

marnix schreef:
Ja, ik heb ook een endorsement bij de man, sinds gisteren. Per post die ik over hem schrijf, krijg ik een bak patat gratis.

dus bij deze: Harry's vette hap.

de friet krokant, en nooit slap.

edit: Later hoop ik van Eclipse een endorsement te krijgen, als ik toch eens het geld had, kocht ik een C trompet, een Bes trompet en een piccolo van ze ( zijn in ontwikkeling, geloof ik ). Maar ja een gratis patatje is ook nooit weg 8)

LOL Geweldig. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 12:23 

In plaats van een potentieel rijke informatie bron voor iedereen die trompet, cornet of bugel speelt, begint dit forum steeds meer op een zeik- en kijf platform te lijken voor veel mensen die weing weten, maar die overal wel iets ongefundeerd op aan te merken hebben.
Ik heb het zeker niet over iedereen, maar het is duidelijk dat bijna ieder onderwerp hier op een weinig constructieve manier afloopt.
In mijn ogen een groot verlies van tijd en energie en ik trek dus mijn eigen conclusie en hou het, in ieder geval voorlopig, voor gezien.

Zoals bekend ben ik niet de eerste die vertrekt en ik vermoed dat ik zeker niet de laatste zal zijn.....

MvW.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 12:36 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 17:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 12:49 

Maarten van Weverwijk schreef:
In plaats van een potentieel rijke informatie bron voor iedereen die trompet, cornet of bugel speelt, begint dit forum steeds meer op een zeik- en kijf platform te lijken voor veel mensen die weing weten, maar die overal wel iets ongefundeerd op aan te merken hebben.
Ik heb het zeker niet over iedereen, maar het is duidelijk dat bijna ieder onderwerp hier op een weinig constructieve manier afloopt.
In mijn ogen een groot verlies van tijd en energie en ik trek dus mijn eigen conclusie en hou het, in ieder geval voorlopig, voor gezien.

Zoals bekend ben ik niet de eerste die vertrekt en ik vermoed dat ik zeker niet de laatste zal zijn.....

MvW.

HOUDOE EN BEDANKT!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 13:01 

Waar je ook komt zal een merken discussie helaas vaak zo eindigen. Omdat er altijd wel een antal mensen zijn die omdat ze merk A goed vinden op merk B t/m Z bij iedere gelegenheid die er mogenlijk is commentaar moeten leveren.

Met argumenten en "feiten" gooien heeft bij de keus van een instrument helemaal geen zin omdat je er in eerste instantie gewoon lekker op moet spelen en lekker op moet klinken. En wat iemand lekker vind spelen of waar iemand lekker op klinkt verschilt van persoon tot persoon en soms ook nog per muziek soort.

Het gaat dus om volkomen subjectieve dingen waar geen goed of slecht in aan te geven is die moeten matchen. Vandaar dat ik me vaak afzeidig hou bij merken discussies of bij een welke toeter moet ik kopen topic het advies geef om instrumenten uit te proberen.

Laatst bijgewerkt door martijn85 op 30 okt 2007 13:09, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur