trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Adams bugel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 01:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 14:27 

Ik heb er nog nooit op gespeeld, ken ook geen mensen die erop spelen. Daarom vond ik dit een boeiend onderwerp...tot het uiteindelijk weer over een niet nader te noemen merk ging. Adams moet misschien idd wel hun reputatie weer wat opkrikken, maar als dit topic binnen enkele posts weer over vL moet gaan (die hier al duidelijk een goede naam heeft, bij het grootste deel) gaat dat natuurlijk nooit lukken.
Natuurlijk is dit maar een klein onderdeeltje, maar het gaat telkens weer zo. Er bestaat meer dan vL, veel meer, ik vind dat daar ook over geschreven moet worden.

Ik vind dat wanneer Adams een topic "krijgt" het ook over Adams moet blijven gaan. Je hoeft niet elke keer de vL erbij te slepen. We weten nu wel dat die geweldig is....
Het merk wordt hier iets teveel opgedrongen, naar mijn idee. Er zijn mensen die zich door de alwetende (met wel degelijk verstand van zaken) mensen hier laten beïnvloeden. Het is "gevaarlijk" dat dan juist die mensen heel erg over 1 merk praten. Ze hebben meer invloed dan ze waarschijnlijk denken. In hun ogen kan het niet echt kwaad, maar er zijn mensen die zich op die mening vastpinnen (ookal is het niet de bedoeling van diegene die post)....

Tot zover mijn bijdrage, wat mij betreft ook tot zover dit gezeur, ik zou nu weer graag over Adams lezen.

[edit] toen ik druk bezig was met mijn reactie is er al weer wat gepost over Adams, dus dat deel mogen jullie buiten beschouwing laten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 14:43 

flugelfrank schreef:
Kerkradenaar1988 schreef:
Dus laten we het, in dit specifieke geval, houden bij Adams, en vanuit dat perspectief met

gematigd enthousiasme vergelijken met andere merken, zeg eens.... Bach?

Nou laat je kennis dan maar eens horen, Adams versus Bach !!! Eens kijken of ik dat wél begrijpen zal ...

Allereerst ging het 'begrip' waar ik het eerder over had niet over dit onderwerp, maar over de al veel genoemde 'lijstjes'. Mocht je dat nog willen begrijpen, dan ga daar maar eens heen kijken.

Daarnaast was de regel die jij gequote hebt een oproep met een cynische noot, die jij waarschijnlijk volledig mist.

Ten slotte: 'versus' komt niet in mijn woordenboek voor onder de noemer 'vergelijken'. Dekt de lading niet helemaal, komt eerder in de buurt van 'bestrijden'.

Beetje onzinnige reactie van jezelf, vind je niet?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 17:21 

Kunnen we stoppen met dit geziek/gezeik en verder gaan met de discussie over de Adams Bugel?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 17:32 

The Joker schreef:
Kunnen we stoppen met dit geziek/gezeik en verder gaan met de discussie over de Adams Bugel?

ik denk het niet . .. want de enkele profs die er verstand van hebben en met objectieve informatie komen worden tegengesproken door mensen die niet verder komen dan "ik vindt dit of dat wel fijn spelen"

Met alle respect! ik hoor zelf bij de laatste groep :!: maar met deze tegenstellingen kom je gewoon niet verder. Het is allemaal oeverloos. Tenzij er mensen zijn die op eenzelfde inhoudelijk niveau iets in te brengen hebben of dat je accepteerd dat je er gewoon minder verstand van hebt en op basis van je gevoel een instrument kiest (wat overigens ook een heel goede keus kan zijn).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 17:40 

theo schreef:
The Joker schreef:

ik denk het niet . .. want de enkele profs die er verstand van hebben en met objectieve informatie komen worden tegengesproken door mensen die niet verder komen dan "ik vindt dit of dat wel fijn spelen"

Met alle respect! ik hoor zelf bij de laatste groep :!: maar met deze tegenstellingen kom je gewoon niet verder. Het is allemaal oeverloos. Tenzij er mensen zijn die op eenzelfde inhoudelijk niveau iets in te brengen hebben of dat je accepteerd dat je er gewoon minder verstand van hebt en op basis van je gevoel een instrument kiest (wat overigens ook een heel goede keus kan zijn).

Dat is helemaal niet de kern van het probleem. Komt niet eens in de buurt. Lees nog maar eens wat bladzijdes terug, dan zie je waar het echte pijnpunt ligt. En daar maken ook profs zich schuldig aan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2007 23:39 

wellicht lees ik er overheen en in dat geval: praat me bij . . .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2007 00:08 
Moderator

Maar misschien kan ik beter een endorsement bij de burger king nemen, daar kom ik door mijn werk veel vaker :P

En bij de sportschool natuurlijk ook, want daar zit ik dan weer ter compensatie...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2007 00:37 

De deal is denk ik een beetje dat welk merk dan ook al snel wordt vergeleken met een Van Laar. Een logisch gevolg van een grote hoeveelheid Van Laar spelers op dit forum. Daarnaast vertoon dit topic nog wel meer off-topic-items (waaronder deze) die voor mensen als vervelend kunnen worden ervaren. Dit kun je niet voorkomen en je kunt ook niet voorkomen dat deze irritaties naar buiten komen. Mee leren leven dus...

maar dat wil niet zeggen dat het respect voor elkaar uit het oog moet verliezen!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur