Chris_Sop schreef:
Natuurlijk heeft de dikte van je lippen wel degelijk invloed op je mondstukkeuze. Iemand met stevige dikke lippen zal vaak een 3c of 1,5c prima vinden spelen. En een 5c of 7c te klein vinden. Iemand met dunne zwakke lippen zal sneller naar die 5c of 7c of gaan.
Maar zolang je geen technische problemen ondervind op dit mondstuk. Is er geen reden om iets anders te gaan spelen omdát je dunne lippen hebt. Als die ie voor jouw werkt, dan is er geen reden om iets anders te zoeken.
tuurlijk speelt het mee met de keuze van een mondstuk, en niet zozeer omdat je dunne of dikke lippen hebt, maar om welk gevoel het je geeft en welke klank je hebt met dunne of dikke lippen in verhouding tot je mondstuk. maar het lijkt me niet dat iemand een nieuw mondstuk gaat zoeken omdat hij/zij dikke of dunne lippen heeft, meer vanwege eerder genoemde redenen. vraag me wel af, zou dikke/dunne lippen nog invoeld hebben op hoe snel je lippen scheurtjes vertonen bij kou, beetje oftopic, meer voor het andere topic, maar wel intressant lijkt me