De beste.... huhm...dat vind ik een moeilijke vraag
Ik ken wel een aantal solisten die mij erg aanspreken, maar of ik de een beter vind dan de ander vind ik toch erg lastig te beantwoorden.
Op dit moment ben ik erg van de Erik Vloeimans. Maar Ruud Bruels vind ik ook waanzinnig goed. En niet te vergeten jan Wessels, daar ben ik ook zeer gecharmeerd van. Zo zijn er nog wel een paar waar ik heel erg van kan genieten op het moment dat ik ze hoor.
Maar nu ik al gaandeweg typende er over nadenk denk ik dat ik Erik Vloeimans op dit moment wel mijn toppertje vind.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Moet het binnen Nederland dan?
Ik vind het ook een onmogelijk te beantwoorden vraag, elke jazzsolist heeft zo zijn sterke en zwakke kanten. Ik vind er heel erg veel "de beste", Ik zou bijvoorbeeld bij Sandoval en Hargrove niet weten welke boven de ander te plaatsen, het is erg appels met peren vergelijken.
Geregistreerd: 30 aug 2003 15:29 Berichten: 2239 Woonplaats: Amsterdam
Chris Botti maakt wat mij betreft leuke muziek, en als het moet knallen(in de hoogte) vindt ik Maynard, Derek Watkins, en sinds ik kennismaakte met het geluid van Wayne Bergeron, het fijnst om naar te luisteren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen