Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Makke
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2007 16:20 |
|
|
|
Nederlands Kampioen worden in de DCN A-class dit jaar. Wat was dat een geweldige ervaring!
Verder nog wel wat solo's waar ik wel blij mee ben. De solo in Smooth van Santana blijft geweldig om te doen en komt er zelfs wel eens geweldig uit. Verder de ellelange solo in One moment in time van Whitney Houston. Kippevel.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
harpje
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 dec 2007 01:26 |
|
Geregistreerd: 13 jul 2004 00:55 Berichten: 916 Woonplaats: hilversum
|
|
Tis wel niet trompet maar mooi moment was toch wel dat wij met onze Streetband al die duitsers platspeelden op een festival al weer heel wat jaartjes geleden ahum. Ze wisten niet wat hun overkwam.
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Gonzo
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 dec 2007 11:53 |
|
Geregistreerd: 29 sep 2006 09:17 Berichten: 541 Woonplaats: Nieuwegein
|
|
De concertreis met Nieuw Leven door Japan waar we concerten hebben gegeven voor soms meer dan 1000 man een fantastische ervaring. Canterbury Choral spelen met een orkest waarin iedereen kippenvel krijgt tijdens de climax....
Verder was het NBK in de 1e divisie winnen ook wel gaaf.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
martijn85
|
Berichttitel: Geplaatst: 10 dec 2007 12:04 |
|
|
|
Als mannetje van net 10 jaar solo spelen in het jeugdorkest (pavane in blue)
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
clemens
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 dec 2007 09:32 |
|
|
|
Ik was gisteren apetrots op mijn dochter (9 jaar).
Ze moest voor de eerste keer voorspelen op haar cornet om te laten zien wat ze geleerd had in 12 weken. Ze speelde haar ingestudeerde nummer (te deum) nagenoeg foutloos. Mooie toon, mooi ritme en alle noten goed aangezet en goed de mf / f en rall. gespeeld.
|
|
| Omhoog |
|
 |