Jaws schreef:
De meeste zijn een trompet gewoon beu en/of willen iets anders
waar denk je dat de meeste van mijn juweeltjes vandaan komen?
allemaal van die sufferds die hun prima toeters wegdoen omdat de mode Yamaha, van Laar, Bach of weet ik veel wat voorschrijft.
Het is net als met auto's, na verloop van tijd wil je gewoon een andere. Niet omdat ie versleten is, maar gewoon omdat dat leuk is en omdat een nieuwe beter rijdt. De een koopt dan een occasion, de andere gewoon een nieuwe.
Je hebt ook mensen die een oldtimer kopen of hun hele leven in dezelfde auto blijven rijden. Het is mooi dat iedereen daar de vrije keuze in heeft.
Ik speel het liefst op de toeter waarvan ik denk dat die het beste speelt. Dus waar ik met zo weinig mogelijk inspanning de muziek kan spelen die ik voor mijn kiezen krijg.
Voorlopig zijn dat de toeters die ik nu heb. Ik koop weer een nieuwe, of ruil deze in zo gauw ik weer betere (voor mij) tegen kom.
Geregistreerd: 16 dec 2007 12:47 Berichten: 10 Woonplaats: Nijmegen
Ja.. oke, laat ik het dan anders zeggen: Ik wil een trompet waar ik over 5 jaar nog tevreden mee ben en dus geen andere wil kopen. (ik ben er zo eentje die het liefst 30 jaar op dezelfde trompet speelt).
Dank je Barts voor de tip om te bellen! Ik ga volgende week naar Adams en neem een muziekgenootje mee! Ik zeg nog wel wat ik heb gekocht (of niet)
Dan ben je niet helemaal meer op de hoogte. De Artist Modellen zijn de topmodellen tegenwoordig. Maar de Xeno's zijn goede toeters, zeker voor dat geld.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen