trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Hub van Laar Bugels
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 08:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 09:41 
Moderator

mi trompeta schreef:

Haha, vette lul! :lol: Niet dat het mij uitmaakt hoor, ik heb er 2 jaar lang geen plezier van gehad, en hij heeft mooi als stofopvanger gediend in mijn kamer :P
Wat me wel op mijn ziel trapt, LELIJK ZILVER?? Je wilt niet weten hoe hard daar destijds op gepoetst is!

Dat jij er hard op hebt gepoetst maakt het zilver niet mooi :P
jij en Bas mogen samen eens een hele dag aan mijn instrumentarium gaan zitten, in ruil voor een biertje

8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 10:46 

mag ik dan alleen voor het bier komen? neem ik zelf wel een fles sterk mee voor daarna!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 10:50 
Moderator

Das prima, als jullie zorgen dat je voor 2000 uur in amsterdam bent, op oudjaarsdag, dan mogen jullie meefeesten.

Mijn toeters liggen dan klaar om geboend te worden 8)

Profiel  

Berichttitel: Van Laar
BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 19:04 

Natuurlijk is Van Laar te verkiezen boven vele andere "mindere" merken. Cuesnon is ook prima, misschien minder voor jazz dan klassiek. Maar goed, voor mij is Eclipse (en zeker ook Inderbinnen (o.a. Till Bronner)) merken die je iets teruggeven.

Het gouden woord hierbij is: KARAKTER.

Ik weet natuurlijk niet wat jullie zoeken in een bugel, maar ik wil de emotie die ik in mijn instrument stop terughoren. Van Laar geeft me dat niet...

Iedereen mag hier natuurlijk anders over denken; alhoewel ik betwijfel of endorsement players hun toeter echt het maximale vinden of dat ze stiekem ook wel heel tevreden zijn over het prijsje.

Fijne feestdagen!

Teus Nobel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 19:35 

Het voordeel van trompettisten op het nivo van Ack van Rooijen of wie dan ook is dat ze overal wel een endorsment kunnen krijgen. Ik had vorig jaar ook wel een endorsement kunnen krijgen bij Eclipse, Schagerl en Endres maar voor mij maakt Hub de beste toeters.

Till Bronner speelt trouwens ook gewoon op een Yamaha trompet. Hij heeft wel een Inderbinen bugel.

Maar het kan zijn dat van Laar jou niet aanspreekt. Maar dan moet je niet net doen alsof hij geen bugels maken kan die geen karakter hebben of dat ze niet goed stemmen. Ik heb dat namelijk nog nooit uit de mond van een prof. gehoord. Integendeel, de meeste zijn vol lof.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 dec 2007 21:13 

marnix schreef:
mi trompeta schreef:

Haha, vette lul! :lol: Niet dat het mij uitmaakt hoor, ik heb er 2 jaar lang geen plezier van gehad, en hij heeft mooi als stofopvanger gediend in mijn kamer :P
Wat me wel op mijn ziel trapt, LELIJK ZILVER?? Je wilt niet weten hoe hard daar destijds op gepoetst is!

Dat jij er hard op hebt gepoetst maakt het zilver niet mooi :P
jij en Bas mogen samen eens een hele dag aan mijn instrumentarium gaan zitten, in ruil voor een biertje

8)

:lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 dec 2007 16:39 

erikveldkamp schreef:
Maar het kan zijn dat van Laar jou niet aanspreekt. Maar dan moet je niet net doen alsof hij geen bugels maken kan die geen karakter hebben of dat ze niet goed stemmen. Ik heb dat namelijk nog nooit uit de mond van een prof. gehoord. Integendeel, de meeste zijn vol lof.

Ik geef natuurlijk alleen maar mijn mening, daar zijn forums voor, toch? Ik had het misschien wat diplomatieker in kunnen pakken, mijn fout.

mvg

Teus Nobel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 dec 2007 22:37 

Tuurlijk, daar zijn forums voor, dus meningen uitwisselen en als het even kan mede forumleden verder helpen.

Maar jij deed nogal prikkelende uitspraken (voor mij dan) dus daar ging ik dan ook op in.

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur