Nou vooruit, laat ik ook een keertje meedoen. Ik ben over het algemeen meer een lezer van wat mijn collega's allemaal voor wijsheden te berde brengen.
Ik heb zelf ook nogal een stugge baard. Vroeger begonnen met electrisch scheren maar dat soort machines sleurt de haren bijna met behang en al van je gezicht. Sinds die tijd met het mes. Maar altijd een droge huid achteraf die dan zo lekker gaat trekken. En geen verschil tussen zeep, schuim of gel.
Maar nou komt het! Een poosje geleden kreeg ik eens zo'n flesje scheerolie waarvan de inhoud ongeveer omgekeerd evenredig is aan de prijs. Veel te duur voor een die paar druppels die het bevat bedoel ik dus. Maar ik dacht "oie is olie". Sindsdien scheer ik met de goedkoopste
babyolie die er is. En met zo'n gewoon ouderwets enkel mesje van de Hema. Jaja, zo'n krabbertje.
Wasbakje met warm water, flinke scheut babyolie erbij (het kost toch bijna niks) en gaan met die handel. Voor mij tot nu toe de beste, goedkoopste en prettigste wijze van scheren.
Maar daar zullen de heren Gillette, Wilkinson, Sword en zo het wel hartgrondig mee oneens zijn. Hehehehe.....