oja Als iemand iets wil horen van mij. Dan kan dat natuurlijk (ook al knijp ik 'm voor de negatieve reacties) waar dan? hierrrr (in m'n hyves-player-ding-iets)
Ik was benieuwd Cees, maar ik kon niet vinden waarop precies te moeten klikken...
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
De Ronde Van schreef:
Citaat:
oja Als iemand iets wil horen van mij. Dan kan dat natuurlijk (ook al knijp ik 'm voor de negatieve reacties) waar dan? hierrrr (in m'n hyves-player-ding-iets)
Ik was benieuwd Cees, maar ik kon niet vinden waarop precies te moeten klikken...
is t zo moeilijk? ik denk trouwens eerder dat "De Ronde Van.." die player niet kan vinden ofzo??? want die link is toch wel duidelijk frank
Het is vast niet moeilijk (ha ha ha... en dat in dit kader....), maar ik ben een nitwit in
computerland. Ik kom wel op die Hyvesstite maar kan niet vinden wat ik moet aanklikken
om je te kunnen horen.
Als het goed ik kom je op mijn persoonlijke pagina. En als het dan goed is dan zou er links (midden-onder) een player moeten staan met 4 liedjes... toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen