trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Maynard Ferguson
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 17:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2003 14:55 

:D Gisteren dus met de heer Strawinsky naar Maynard Fergusson geweest en mijn ogen uitgekeken en mijn oren laten kietelen.
Fanatasische Band, ook het hout was om aan te horen :wink:
Begrijpelijk dat Fergusson zelf niet alles speelde, niet zo vreemd op die leeftijd, maar het bereik is er nog wel. Geweldig !!!!

De medley en toegift, echt helemaal goed !!!!!!!!!

8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2003 15:00 
Administrator

had ie geen zin in geloof ik, hij was voor de rest van de avond verdwenen! :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2003 17:11 

admin schreef:

Ik dacht het dus niet. Hij is later nog bij de jassenbalie geweest en heeft daar zeker een half uur handtekeningen uitgedeeld, ik heb er 2 op mijn t-shirt, 1 op een poster en 1 op het programmaboekje,

En iemand die uit Nederland kwam heeft mij met Maynard op de foto gezet en nu hoop ik echt dat hij mij die foto ook toestuurd.

dus zo beroerd was maynard echt niet, hij had alleen een beetje tijd nodig om op adem te komen, denk ik.
Ik ben in ieder geval blij dat ik dit mee heb mogen maken, want ook zijn band was gewoon perfect.

Rob

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2003 17:55 
Administrator

ahh... daar baal ik dan van! maar goed.. moesten ook nog terug.. 2 uurtjes rijden 8)

maar goed.... fotos en videobeelden staan erop!

http://www.trompet.nl/nieuws/mf2003.html

mochten er meer mensen zijn die zijn of haar videobeelden of foto's beschikbaar willen stellen dan hopr ik dat graag...

Profiel  

Berichttitel: Maynard Ferguson
BerichtGeplaatst: 05 jun 2003 18:39 

Hallo MF Fanaten,

Ik was er dus ook en heb toevallig mijn Mini Disc aangezet. Het is een prima opname geworden. Mijn Microfoon was al eens eerder getest door MF. Als er iemand geintresseerd is, laat dan ff je mailadres achter, dan neem ik wel contact op.

Edje

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2003 22:24 

Die iemand uit Nederland is je niet vergeten. Je moet hem alleen even een mailtje sturen. Dan komt de rest allemaal dik in orde. Tenminste, dat zei hij vanmorgen wel nog in de auto op weg naar huis.

Er was ook iemand die zei dat hij "High-blower" was bij jullie groep. Maar ik ben zijn naam kwijt geraakt. Kun jij mij daar aan helpen, of was je het misschien zelf? Ik zou nl. contact opnemen over een geweldig instrument.

Marcel

Rob.fct schreef:
admin schreef:

Ik dacht het dus niet. Hij is later nog bij de jassenbalie geweest en heeft daar zeker een half uur handtekeningen uitgedeeld, ik heb er 2 op mijn t-shirt, 1 op een poster en 1 op het programmaboekje,

En iemand die uit Nederland kwam heeft mij met Maynard op de foto gezet en nu hoop ik echt dat hij mij die foto ook toestuurd.

dus zo beroerd was maynard echt niet, hij had alleen een beetje tijd nodig om op adem te komen, denk ik.
Ik ben in ieder geval blij dat ik dit mee heb mogen maken, want ook zijn band was gewoon perfect.

Rob

Profiel  

Berichttitel: MF
BerichtGeplaatst: 06 jun 2003 08:58 

Toen ik in Wiener Neustadt speelde, gaf MF ook een optreden in hetzelfde theater een dag later. We sliepen in hetzelfde hotel en ik heb hem dus de hand geschud bij het ontbijt. Daar bleek dat hij toevallig jarig was en kreeg dus een fles wijn aangeboden van het hotel.

Heeft iemand nog vragen over de omvang van zijn buik :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur