paulvangils schreef:
Marty P schreef:
maar moet daar bij vermelden dat trompettisten vaak de neiging hebben om bij zo'n masterclass te gaan zitten met een houding van: "kom maar op en vertel ons maar eventjes hoe je trompet moet spelen".
Hier kan ik inkomen.
Citaat:
Arto Hoornweg is, voor zover ik hem ken, vooral een hele directe docent van het type 'niet lullen maar poetsen'. Ik kan begrijpen dat sommige studenten daar niet tegen kunnen en dat deze manier niet altijd aanslaat tijdens een masterclass.
Ik weet niet of dit tijdens de les bij Arto zo is, in de masterclass was hier weinig van te merken. Ik had het vooral ook niet zo op de houding die hij had tegenover ons. Sommige opmerkingen die hij maakten gingen echt te ver..
Maar nogmaals, ik heb nooit echt een les van hem gehad. Dus daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel dat er leerlingen zijn die bij hem met sprongen vooruit gaan..[/quote]
Goed Paul,, het siert je dat je de gemaakte opmerkingen van Arto niet in de openbaarheid gooit. Ik wist hier niks van, want was niet bij die masterclass. Hopelijk hebben alle deelnemers aan die masterclass en vooral ook Arto zelf, naderhand genoeg in de spiegel gekeken...Meer kan ik er uiteraard niet over zeggen, zonder dat het speculatie, suggestie, roddel en achterklap wordt.