martijn85 schreef:
Ik zou je idd aanraden om met Hans van brass import een afspraak te maken. Hij staat er bekend om goed advies te geven en een groot assortiment te hebben.
Het poppetje achter de trompet is voor de klank veel belangrijker als de trompet en het mondstuk samen.
Okeej. Ik heb net even zitten kijken op de website van Brassimport. Maar ik zie eigenlijk niet echt veel soorten mondstukken staan, maar een paar merken. Of is dit alleen op zijn website en heeft hij in werkelijkheid meer (GR, Warburton, Schilke, Parduba, Irving Bush) ? Ik zie bijvoorbeeld al geen Bach, Arnolds & Sons of Yamaha staan? En hoe zit het hier met de prijzen? (Uiteraard wil ik wel geld uitgeven aan iets goeds, maar ik ben student en moet er dus wel een beetje op letten.)
Heeft iemand ook ervaring met mondstukken kopen bij Adams in Thorn. Deze muziekhandel zou voor mij vanaf mijn vriend gezien heel dichtbij zijn namelijk en volgens de website hebben ze een grote collectie mondstukken. Maar ik wil uiteraard wel iets goeds waar ik nog jaren met plezier op speel. En aangezien ik er zelf nog niet veel verstand van heb zal ik wel wat advies kunnen gebruiken.
Zijn er verder nog muziekhandels die jullie me aan zouden raden als het gaat om mondstukken kopen?