Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
Nou, vandaag was het dan zo ver. Ook ik ben naar de nieuwe winkel van Hans getogen.
't Overtrof mijn stoutste verwachtingen; niet alleen is de koffie veel beter dan voorheen, ook het assortiment toeters is nog fantastieser als dat het al was!
Eigenlijk had ik me er niet goed op voorbereid; ik keek vanmorgen naar buiten en ben gewoon op de brommer gesprongen zonder ergens bij na te denken. Achteraf bekeken had ik tòch m'n eigen toeter ook moeten meenemen als referentie, want waar ik niet allemaal op heb mogen blazen...... Nu ben ik het spoor eigenijk een beetje bijster.
Een kleine impressie kan er nog wel vanaf:
Gisteravond was het dan zover, testing de Feniks! Hans liet me de Feniks (het lead-model) uitproberen bij de bigband. Na een ruim drie uur durende repetitie overtrof ik mijn stoutste dromen. Als Taylor bezitter was ik al wat gewend, maar als het gaat over (nog)gemakkelijk(er) het hogere register (vanaf C3) spelen dan was dat gisteren aan de orde. Enige tijd geleden heeft onder andere Hans Bloemen (en enkele Luchtmacht-collegae) ook enkele dagen op deze trompet gespeeld en was ook erg onder de indruk van het speelgemak ten opzichte van zijn huidige trompet. Dat kan ik nu begrijpen.
Van Hans begreep ik dat de Feniks in het najaar op de markt gaat komen. Nog even wachten dus!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen