Kan iemand mij helpen? Ik ben nu een paar maanden bezig met trompetles en het gaat best wel goed en nu wil ik graag een eigen trompet aanschaffen. Wat is een goeie trompet voor een beginneling?? en waar kan ik het beste gaan kijken?
Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
Welkom op dit forum.
Deze vraag is al veelvuldig gesteld ebn beantwoord. Probeer de Zoekmachine eens met 'nieuwe trompet'.
Kom je er dan nog niet uit, meld je nog eens met deze vraag en waarom je er niet uit kwam.
Succes
[offtopic]
Mmm is bovenstaande post niet perongelijk in een verkeerd topic terecht gekomen?
[/offtopic]
Ontopic:
Waar speel je nu dan op?
Misschien er nog even mee wachten tot je wat meer speel ervaring hebt, dan je docent om advies vragen, naar een muziek winkel gaan, een stapeltje instrumenten uitproberen en er eentje mee nemen.
zoals hiervoor ook al gemeld, wacht hier nog liever wat mee,
tot je meer een eigen stijl en klank hebt ontwikkeld, en je echt goed weet wat je wil.
ik weet niet hoe oud je bent, maar zeker de jongere mensen (waaronder ik) veranderen nog wel is van mening mbt tot welke stijl ze het meest willen spelen, of welke klank ze eigenlijk zoeken. tot die tijd, waar speel je nu op? geleend of gehuurd instrument? en wat voor instrument is dat?
_________________ dyslectjies... dislektis.. dyeisle... uhm... niet goed kunnen schrijven
"Death smiles upon us all, all we can do now, is smile back"
"live and be happy, tomorrow will be worse"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen