Hallo,
Ik ben wat op een rijtje aan het zetten wb de Bach trompetten, aangezien ik van plan ben er een aan te schaffen. Nu ben ik op de Bachbrass.com site de 180S37 tegen gekomen, die hier in Nederland kennelijk niet wordt aangeboden.
Is dat zo; is de 180S37 een "amerikaanse trompet" en wat is dat de tegenhanger hier in NL???
Alvast bedankt!
Ja, ik dacht (en denk) ook dat het is zoals jullie stellen: dat het zogezegd "de standaard bach is". De vraag kwam bij mij naar boven omdat in de bach brochure op bachbrass.com gerefereerd wordt naar de 180S37, terwijl ik deze aanduiding niet in de Nederlandse prijslijsten tegen kom.
ik zag dat ze bij matthewsmuziek.nl zeer lage prijzen hebben voor de Bach trompetten. Beginnen bij ongeveer 1900 euro. Ook de prijzen van de diverse Yamaha's zijn toch een stuk lager dan bij andere winkels
Heb goede ervaringen met deze winkel. De internetbestelling ging snel en ook ter plekke waren ze erg behulpzaam.
_________________ "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen