trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Muzikanten hebben meer hersenen!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 21:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2003 01:08 

Dat lijikt niet zo, dat is zo kijk maar naar Jimmy en Jamaiy die getuigen nou niet van een bom hersenen (dit is een pikante uitspraak ik weet het. Val me alsjeblief er niet persoonlijk mee aan maar ik kon dat programma niet uitstaan)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2003 06:31 

ruben schreef:
Dat lijikt niet zo, dat is zo kijk maar naar Jimmy en Jamaiy die getuigen nou niet van een bom hersenen (dit is een pikante uitspraak ik weet het. Val me alsjeblief er niet persoonlijk mee aan maar ik kon dat programma niet uitstaan)

Als je niet persoonlijk aangevallen wil worden, moet je zelf ook niet op de man spelen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2003 10:26 

Hoe zit het eigenlijk bij jullie verenigingen, is de tap daar open tijdens het muciseren :?:

Bij de vereniging (waarmee op vaandel niveau gespeeld wordt) mag je alcohol nuttigen tijdens de pauzes, dit wordt als normaal bevonden en ook niet over nagedacht. 8) Bij mijn dorpsvereniging mag er echter pas na het musiceren worden gedronken, nou ja ... zeg maar gezopen! Voor en tijdens het spelen (optredens en repetities) mag er niet gedronken worden :!: De enige uitzondering is met carnaval, daar drinken we halverwege de optocht in Duitsland alles (maar dan ook echt alles) wat we van de andere carnavalsgroepen en omstandigers ontvangen... (hik) Laat ik het nog maar niet hebben over de terugreis in de bus en daarna aan de tap in het clubgebouw. :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 08:34 

Ik merk dat het "alcohol-beleid" per vereniging verschillend is. Ik heb een een harmonie-orkest en een fanfare gespeeld waar absoluut geen druppeltje alcohol gedronken mocht worden. Maar toen was ik zelf te jong om te drinken. :D
Bij een drumband mocht je drinken maar de bar werd alleen in de pauze en na afloop bediend. Carnaval daarentegen was het altijd zuipen geblazen. De aanhang nam de flessen mee en schonk ruimschoots door. Deze dag was meer zuipen dan spelen, maar iedereen (inclusief publiek) is bezopen, het is immers feest. :D
Bij de harmonie waar ik nu speel wordt alleen in de pauze en na afloop geschonken, maar bij de big band daarentegen kan je je helemaal lamlazerus zuipen als je wilt, van begin tot einde.
Nou mijn vraag: Ik mag geen alcoholische dranken meer nuttigen, ben ik dan minder trompetist? :? 8O

Heerlijk dit soort gekeuvel trouwens!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 11:14 

nou nee je bent niet minder trompetist, maar de omslag zal nog we lkomen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 11:44 

ruben schreef:
nou nee je bent niet minder trompetist, maar de omslag zal nog we lkomen

Wat voor omslag? Afkick verschijnselen, of betekent dit dat ik dus ontzettend veel hersencellen overhoud dan de rest van jullie. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 15:36 

NOu dat jen iet van de alcohol kan afblijven toen ik 15 was en bij het groot orkest kwam dronk ik geen druppel nu (3 jaar later) drink ik 3 keer per week stevig. En dat voor iemand die zei dat hij nooit zou drinken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 20:17 

En nu ga ik een :evil: Duveltje :evil: drinken!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur