Mijn vaste orkesten zijn E.M.M. Heerjansdam (fanfare) en groot film- en musical timbres divers uit Dordrecht. Dit orkest heeft een bezetting die lijkt op die van het metropole orkest. Ook val ik regelmatig in bij een drumfanfare (laatste tijd minder i.v.m. drukke tijd met school etc.) en speel ik zo nu en dan een kerkdienst. Ook speel ik een nieuw opgezet projectje van de fanfare; drie trompetten en drum, omdat wij ook wel eens ons 'eigen ding' wilde doen. Dit is heel erg leuk om te doen, maar het heeft nog niet echt een vaste vorm gekregen, dus nog volop in ontwikkeling.
Geregistreerd: 24 mei 2007 09:39 Berichten: 168 Woonplaats: Ermelo
voorheen fanfare en brassband, tegenwoordig koperensemble. het liefst speelde ik in een brassband. Maar die zijn hier dun gezaaid!
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen