trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompet kopen in de UK
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 15:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jul 2008 15:38 

Lees ook ff de rest van mijn post :lol: , zo komt het dus anders over dan ik bedoel.
Ik wilde alleen zeggen dat je niet "verplicht" bent om je toeter in de winkel te kopen waar je hem test. Maar, ik vind dat dus niet netjes om je toeter dan gewoon via internet te kopen.

Bedoel, ik zou het ook niet leuk vinden als de mensen hier in de winkel ff groente en fruit komen proeven en het dan spotgoedkoop op de markt gaan halen. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jul 2008 16:06 

Het ging niet echt om jouw post, natuurlijk heb ik die gelezen. Het ging mij meer om het algemeen belang :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jul 2008 15:27 

Vanmiddag ben ik langsgeweest bij Marcel en heb zijn persoonlijke uitleg gehoord overzijn besluit om niet meer dee te nemen op dit form. Tja... ik kan hem geen ongelijk geven.
Toch blijft het jammer dat een vakman dit besluit neemt...

Een paar jaar geleden ben ik bij verschillende zaken geweest voor het kijken voor een nieuwe trompet. Mijn eerste keus was de Yamaha 6310, aangezien ik bij Adams diverse trompetten had geprobeerd en deze mijn eerst keus werd.
De prijs die jij alleen noemt voor het importeren van deze trompet naar Nederland zat zeker in de buurt van de "dagprijs" bij Adams. Uiteindelijk is mijn keus gevallen op de Van Laar B1 en heb voor het dweilorkest een 6310 via Marktplaats kunnen aanschaffen.

Een praatje maken bij een muziekzaak lijkt mij verstandiger dan zomaar eentje bestellen via het net. Zoals eerder gezegd zijn niet alle instrumenten hetzelfde...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2008 13:00 

Stefan schreef:
Een praatje maken bij een muziekzaak lijkt mij verstandiger dan zomaar eentje bestellen via het net. Zoals eerder gezegd zijn niet alle instrumenten hetzelfde...

Dat komt er inderdaad nog eens bij. Je kunt wel ergens een trompet uitproberen en die dan vervolgens bij www.dekortingknaller gaan bestellen, maar dikke kans dat die toeter afwijkt van degene die je hebt uitgeprobeerd, dat is nu eenmaal het nadeel van handwerk. En ook in een 6310 zit handwerk, dus onderlinge verschillen zijn er altijd :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2008 15:19 

Hans schreef:
Stefan schreef:

Dat komt er inderdaad nog eens bij. Je kunt wel ergens een trompet uitproberen en die dan vervolgens bij www.dekortingknaller gaan bestellen, maar dikke kans dat die toeter afwijkt van degene die je hebt uitgeprobeerd, dat is nu eenmaal het nadeel van handwerk. En ook in een 6310 zit handwerk, dus onderlinge verschillen zijn er altijd :?

linkje doet het niet:

www.dekortingknaller.nl

:mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2008 16:00 

Was ook niet bedoeld als link, wist niet eens dat ie echt bestond :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2008 18:54 

Waarom een trompet via internet bestellen ? als de trompetspeciaalzaak "Brassimport" in Rosmalen zit !
Geen gedoe met garantie, opsturen etc, etc.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jul 2008 00:55 

Het gaat niet om BrassImport, het gaat om het advies wat niet alleen ik maar meer muziekzaken je kunnen geven. Pfeiffer, Mathews, van Geffen in veldhoven, etc
Zonder deze winkels zou trompetspelend Nederland een probleem hebben.
Een bril of een maatkostuum koop je tenslotte ook niet via internet :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur