erikveldkamp schreef:
Die adviezen moet je je niet teveel bij voorstellen. Daar hoef je niet voor naar een normale winkel te gaan. Die zijn ook gekleurd want niemand zal je een toeter adviseren die ze zelf niet verkopen. Sommige zaken verkopen ook gewoon slechte toeters aan beginners. Dat begint eigenlijk al bij de fabriek, die naast goede ook slechte toeters naar de winkels sturen.
En als je een trompet op maat wilt dan moet je naar een custom bouwer gaan, niet naar een muziekwinkel.
Ik ben toch een aantal keer erg goed geadviseerd door zowel Hans, als Hub, als de mensen van Pfeiffer.
Van een kleur heb ik toen niet heel veel meegekregen. Het waren meer adviezen van mensen met een luisterend oor, die vakkennis in huis hebben en konden aangeven of een toeter/ mondstuk pasten bij mij, en wat ik deed. En daarbij was het feit of ik iets bij ze kocht ondergeschikt aan het belang van mijn situatie en wens als klant.
Of je vervolgens iets met dat advies doet, is aan jou, maar meestal zijn het wel hele nuttige adviezen.