Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Jellow
|
Berichttitel: Geplaatst: 16 aug 2008 16:43 |
|
|
|
Ik heb zojuist deze middag de 6330B gekocht, omdat ik hem lekkerder vond spelen dan de 6310Z, dus dat is eigenlijk precies het omgekeerde van wat Martijn zegt.
Overigens vind ik het feit dat de 6330B meer een jazztoeter is een positief ding.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Luuk
|
Berichttitel: Geplaatst: 16 aug 2008 21:55 |
|
|
|
gefeliciteerd met je aankoop. wat gaf uiteindelijk de doorslag?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Jellow
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 aug 2008 18:06 |
|
|
|
hartelijk dank!
Heb hem eerst zitten vergelijken met een behoorlijk wat goedkoper model van Yamaha, weet niet eens meer welke, maar er zat duidelijk een verschil van klasse tussen. Toen ik daarna op de 6310Z ging spelen vond ik de 6330B ook toch nog wat lekkerder spelen.
In eerste instantie was ik ook eigenlijk op zoek naar een wat meer allround instrument, maar deze trompet vond ik het gewoon wat meer hebben en ik speel ook eigenlijk wel het liefste jazz.
En verder speel ik toch niet echt zo op niveau dat het voor mij heel veel uitmaakt op wat voor instrument ik precies speel zeg maar. Elke nieuwe trompet die ik ook kocht was hoe dan ook een geweldige stap vooruit i.v.m. de vorige trompet die ik had.
|
|
| Omhoog |
|
 |