HJ schreef:
Citaat:
Doe 's normaal... slimmerik
????
Maar goed. Het is waar ook, het is Trompet.nl. Het forum waar je je geen enkele fout kunt permitteren. Ik vergeet dat nog wel eens.
Even afgezien van deze onfortuinlijke non-discussie, waarom is de toon op dit forum eigenlijk altijd zo hatelijk? Dat meen ik oprecht. Ik probeer even te helpen, kijk inderdaad over een belangrijke zin heen en gelijk wordt ik weggezet als de zoveelste die niet goed leest. vervolgens krijg ik nog om m'n oren dat ik normaal moet doen?????
Het is echt waar, als je naar de Leblanc-site gaat, staat dat er gewoon. Wat is daar nou 'niet normaal' aan? Ik vind jou reactie niet normaal, en inderdaad maak ik mezelf nou schuldig aan dezelfde toon als waaraan ik me vaak stoor op trompet.nl.
Ach, misschien moet ik me maar neerleggen dat de gemiddelde Nederlandse trompettist een betweter en een wijsneus is, ikzelf incluis. Het zij zo, maar het maakt dit forum niet tot het meest zinvolle of prettige.
Ik maak me zelden tot nooit schuldig aan dergelijk taalgebruik. Kijk gerust naar mijn posts.
Jij geeft daar aanleiding toe door mij wijsneus te noemen. Helaas trap ik er in.
Als je dit forum onzinnig vind, blijf gerust weg.
Cees geeft nu ook aan dat bij mijn eerste post de banner "where's holton" er nog niet was. Dus was de vraag niet eens zo gek toen ik deze stelde.
Moderator, haal het hele onderwerp maar weg, Holton is terecht!
Zucht...