Weet iemand waar je een blok muziekpapier kan kopen. Dus niet ringbandpapier, maar een blok met muziekpapier wat je er af kan scheuren. Mijn plaatselijke bruna en boekenwinkel verkopen alleen van dat ringbandpapier.
het bestaat wel iig want bij de boekhandel bij mij in het dorp verkopen ze het (maar dat is dan niet zo'n winkelketen, gewoon een schimmig familiebedrijf).zaandam is wel erg ver en ik weet niet of ze het nog steeds verkopen, maar je zou ze kunnen bellen ofzo.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
trumpetvos schreef:
Als je een beetje handig bent met een of ander tekenprogamma op je PC kun je het ook zelf maken.
Ruud wil een blok.
Als je zelf wil uitprinten, ik ben al diverse keren van de dood gered door Margriet Verbeek.
http://www.margrietverbeek.nl/muziekpapier.html Je weet wel, op de plek waar gespeeld dient te worden blijkt dat er partijen ontbreken, snel even binnen in een kantoortje uitprinten en schrijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen