Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
tralala
|
Berichttitel: Giardinelli Geplaatst: 10 sep 2008 11:06 |
|
|
|
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een Giardinelli mondstuk, een 3s om precies te zijn. Weet iemand waar ik deze het beste kan kopen? Of heeft iemand er nog een ongebruikt thuis liggen?
Alvast bedankt!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
HanZsizzle
|
Berichttitel: Geplaatst: 10 sep 2008 13:45 |
|
|
|
Voor trompet of Bugel? In het laatste geval kan je ook Yamaha nemen die zijn daar van afgeleid (en hebben, zo vinden vele, een fijnere rand).
Ik begreep dat tegenwoordig de Giardinellis in het verre Oosten worden gemaakt en dat die niet meer te verglijken zijn met de oude.
Kanstul maakt trouwens ook replica's van Giardinelli's (oude types) Je kunt daar rechtstreeks bestellen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
tralala
|
Berichttitel: Geplaatst: 10 sep 2008 18:11 |
|
|
|
bedankt! ik zal eens naar Kanstul kijken
Maar ik zoek een trompetmondstuk. Ik heb op de oude gespeeld, en vind inderdaad ook dat die lekkerder speelt, maar bij gebrek aan beter vond ik de nieuwe helemaal niet tegenvallen.
En wat de rand betreft, grappig. Ik vind juist de rand van Giardinelli weer lekkerder dan Yamaha. Ieder zn ding, blijkt maar weer...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|