Ja jongens, soms lijkt dit forum meer op een plek waar mensen zo hard mogelijk hun best doen om anderen af te kraken, en niets van elkaar willen opsteken of aannemen. Dit gaat dan gepaard met een lulligheid van jewelste, en de gene met de grootste bek beseft het minste wat voor een kansen hij laat liggen om een betere trompettist te worden ipv de hardste zeikerd
maar ja trompettisten staan nou ook weer niet bekend om hun tact, daar moet je dan maar mee leven, en als het echt te erg word gewoon je tanden laten zien en terug blaffen. ( Ik moet er eerlijkheids halve wel aan toevoegen dat ik er ook wat van kan, maar ik probeer het net als de meeste van ons positief te blijven benaderen ).
Dus aan alle mede forum gangers,
ik heb de laatste tijd niet veel te doen dus heb eens wat oude posts bekeken, en er was echt wel reden tot irritatie over en weer omdat mensen elkaar blijkbaar toch maar moeilijk in hun waarde kunnen laten.
Laten we elkaar dan toch op zijn minst met respect de grond in stampen, dan kan iedereen toch kennis en ervaring opdoen, zonder dat meningen worden weggehoond of ervaringen als onkunde worden betiteld
Vrede in de trompettisten wereld!!!!
.....beste leden trompettisten maarten luther king is niet dood ...hij leeft voort in Marnix!