martijn85 schreef:
Jens schreef:
martijn85 schreef:
Maar misschien wil je docent nog niet echt aan je bereik werken omdat hij/zij het verstandig vind om eerst aan andere dingen te werken.
Ja, misschien wel....Noten lezen bijvoorbeeld...
Hahahahaaa...............hilarisch dit.
Ik zou het op prijs stellen als je in her vervolg geen quotes uit z'n verband rukt of topics gaat kapen. Verder kan ik het je aanraden voordat je moet worden als ambetant gaat strooien om eerst de dikke van dale te raadplegen.
Oh jee. Ik zal er aan denken. En aangezien je blijkbaar sarcasme niet snapt, zal ik even toevoegen, dat het onderstreepte gedeelte sarcastisch bedoeld is. Topics kapen....au au au martijn. Ik moest even lachen hierom, omdat ik aanneem dat dit niet serieus bedoeld is. Als dat wel zo is,
mijn nederig excuus dat ik over jou rug heen een grapje maak. (Let je op het onderstreepte gedeelte?)
Er worden wel vaker niet topics-gerelateerde posts gedaan hier. Ga je bij al die posts de moraalridder uithangen? Ik geloof dat jij de discussie nu aanzwengelt hoor, in plaats van het over de C2 of Fa kruis te hebben.
Citaat:
voordat je moet worden als ambetant gaat strooien om eerst de dikke van dale
Als ik ambetant op ga zoeken, ga jij dan leren correcte Nederlandse zinnen te maken?
Citaat:
Jens schreef:
Klopt, ik hoop alleen dat we die dan ook niet na 7 jaar les hoeven uit te leggen wat onze vriend in zijn 2e post vraagt:
Ieder land of taalgroep heeft zo z'n eigen gewoontes wat betreft het noten namen, er is niks raars aan het niet weten hoe een andere taalgroep z'n noten aan geeft.
Ik schat zo in dat een C in de balk op schrift ook door onze Belgische vrienden gewoon een C wordt genoemd. Lijkt me een beetje lastig als je een keer met iemand over de grens speelt anders...