Mocht ik nog eens een oude sok vinden met wat geld erin zal ik het zeker niet nalaten om de yamaha bugel te veruilen voor een Custom en hand made ADAMS.
Bij hub staat een adams bugel op de occasionlijst voor minder dan 1000 euries, misschien gaat dat lukken met een klein sokje:-))))))))))))))))))))))))
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
en zo waar.... op de site van onze vrinden van adams staat een mooie advertentie (gelukkig in rode koeienletters) van een Hub van Laar bugel, model Oiram. Dit alles voor de zeer zachte prijs van € 945.
tja....
_________________ "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
...een bezoekje te wagen aan Music centre Adams in het oh zo mooie en pittoreske Ittervoort.
Toen ik pas bij Adams een c-sax inruilde tegen een klarinet en een altsax heb ik weinig pittoresks gezien op het ordinaire industrieterrein waar Adams gevestigd is.
Hmm een Oiram voor 945,-- interessant, maar ik zag dat iemand hem al aan het uitproberen is. Nieuw verguld kost ie 3000,-- ofzo, deze ongelakte dan 350 minder. Dan is 945 een strakke prijs.
Aanhet serienummer te zien stamt komt hij uit 2006 denk ik.
over de Adamsbugel:
Ik hoorde dat Hans Verheij er erg over te spreken is. Ik zelf heb hem 1,5 jaar geleden geprobeerd maar was er toen niet erg over te spreken. Maar wie ben ik...
Van de Adams trompetten hoor ik ook nog niks, zouden die nog in ontwikkeling zijn?
Laatst bijgewerkt door HanZsizzle op 09 okt 2008 08:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Ja, er zijn meer verschillen: er is een stukje plaatmateriaal bevestigd in de bocht waar normaal de waterklep zit. Verbindingsstuk onderaan zit op een andere positie en het pijpje van het eerste ventiel lijkt iets korter.
vreemd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen