Berichttitel: Opname Trumpeter's Lullaby van Naohiro Iwai
Geplaatst: 16 sep 2008 11:01
Geregistreerd: 09 feb 2008 22:21 Berichten: 32 Woonplaats: Middelaar
Voor ons nieuwe seizoen (Night of the Proms "thema") zijn we nog op zoek naar een opname van Trumpeter's Lullaby van Naohiro Iwai.
Dit is dus niet de zeg maar "degelijke" uitvoering van Leroy Anderson, maar een meer hip en up-tempo arrangement, solo voor ik meen 4 trompetten.
We hebben een demo opname die tot 1:20 loopt, maar zouden graag de volledige willen luisteren.
Geregistreerd: 09 feb 2008 22:21 Berichten: 32 Woonplaats: Middelaar
Ok, bedankt dan ga ik daar eens verder zoeken.
Hmm, het lijkt dat hjet nummer niet op die cd staat!?
TRUMPET IN CONCERT (Grandes Piezas para Trompeta y Banda de Concierto) € 19,00 +Gastos de envio
DH-R01-040-3! Duración: 75:33 - Año: 2005 / Música de Cámara Concertino - Concerto Tricolore - Manhattan - Morricone's Melody - Rhapsody - Declaration for Trumpet - Concertpiece for Trumpet - Hydra Concerto - A Tribute to Harry James
Ik heb hem gevonden, hij staat op de Cd Sky High (uiteraard) van de Haske:
SKY HIGH (Tokyo Kosei Wind Orchestra - Naohiro Iwai) € 19,00 +Gastos de envio
DH-R07-014-3! Duración: 50:10 - Año: 2006 / Banda de Concierto Macarena - The Little Mermaid Medley - I Remember Clifford - Paris Montmartre - Samba de Aida - Whistle While You Work - Sky High - Chattanooga Choo Choo - Trumpeter's Lubally - Pennsylvania 6-5000
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen