trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nog nooit trompet gespeeld
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 19:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 08:48 

camel schreef:
Jens schreef:
Dus? Daar is het forum toch voor? Ik wil niet negatief doen hoor :? maar wat lokt deze vraag van iemand die wil beginnen met spelen nou weer voor enorm achterlijke reacties uit zeg...

Eigenlijk vind ik het achterlijker dat iemand denkt trompet te kunnen leren spelen aan de hand van een forum, zonder enige vorm van les of coaching....

O? Dan kan je toch ook normaal adviseren dat het misschien handiger is toch een leraar te zoeken? Je vindt jouw reactie dus een normale manier van communicatie?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 09:02 

Ja, ik merk op dat iemand wil leren trompetspelen, zonder er werkelijk in te willen investeren. En vervolgens wens ik hem er succes mee. Daar lijkt me niks mis mee eigenlijk.

Moet je nu echt je ochtend humeur hier op dit forum etaleren???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 09:19 

camel schreef:
Ja, ik merk op dat iemand wil leren trompetspelen, zonder er werkelijk in te willen investeren. En vervolgens wens ik hem er succes mee. Daar lijkt me niks mis mee eigenlijk.

Kom op gast, wat mis jij een berg reflectie zeg. Je vindt ook niet een beetje dat je communicatie richting een potentieel nieuw forumlid en mogelijk beginnend trompettist iets aardiger had gekund? Mijn humeur is prima hoor, draai het maar lekker om. Ik loop niemand idioot te benaderen met een normale vraag. Zou lekker worden als iedereen die ergens geen verstand van heeft zo benaderd wordt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 09:26 

Jens schreef:
camel schreef:

Kom op gast, wat mis jij een berg reflectie zeg. Je vindt ook niet een beetje dat je communicatie richting een potentieel nieuw forumlid en mogelijk beginnend trompettist iets aardiger had gekund? Mijn humeur is prima hoor, draai het maar lekker om. Ik loop niemand idioot te benaderen met een normale vraag. Zou lekker worden als iedereen die ergens geen verstand van heeft zo benaderd wordt.

Reflectie?? Wat heeft dat ermee te maken? Ik vind het bijzonder onzinnig om te denken dat je zoiets wel leert zonder les. Zeker omdat de lieve topicstarter aangeeft dat het moeilijk is om te beginnen. En waarom zou je dat dan niet moeten zeggen? Of moeten we met ons allen netjes wachten tot dit forum volloopt met vragen over trompet die eigenlijk alleen goed beantwoord kunnen worden door een docent in real life?
Waarom zouden mensen hier moeite moeten doen voor iemand die er zelf in eerste instantie al geen moeite voor over heeft. Een trompet kopen is makkelijk. Zeggen het te willen leren is nog makkelijker. Maar vervolgens echt te gaan investeren is schijnbaar teveel gevraagd. Moet hier iedereen dan in blinde adoratie gaan liggen kwijlen van blijheid? Weer een sufferd erbij die denkt het allemaal zelf via internet te kunnen leren??

Lijkt me iets teveel eer.

Maar, ik ben blij dat in ieder geval duidelijk is dat je geen ochtendhumeur hebt. Sorry voor mijn foute aanname :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 09:44 

Goedemorgen.

Jullie hebben misschien geen ochtendhumeur, maar erg wakker zijn jullie toch ook niet. Je trapt met je grote voeten in de "grap" van onze beste Jan.

Jullie reageren heerlijk voorspelbaar. Let op, in zijn volgende post vraagt hij om gratis bladmuziek.........

Schenkelaars Prestige Royal
Yamaha YCR8335S / Yamaha 14E

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 09:47 

zou het??

Het klopt inderdaad wel dat ik nog niet zo wakker ben, met mijn schoenmaat 43 :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 10:18 

camel schreef:
Jens schreef:
camel schreef:

Reflectie?? Wat heeft dat ermee te maken? Ik vind het bijzonder onzinnig om te denken dat je zoiets wel leert zonder les. Zeker omdat de lieve topicstarter aangeeft dat het moeilijk is om te beginnen. En waarom zou je dat dan niet moeten zeggen? Of moeten we met ons allen netjes wachten tot dit forum volloopt met vragen over trompet die eigenlijk alleen goed beantwoord kunnen worden door een docent in real life?
Waarom zouden mensen hier moeite moeten doen voor iemand die er zelf in eerste instantie al geen moeite voor over heeft. Een trompet kopen is makkelijk. Zeggen het te willen leren is nog makkelijker. Maar vervolgens echt te gaan investeren is schijnbaar teveel gevraagd. Moet hier iedereen dan in blinde adoratie gaan liggen kwijlen van blijheid? Weer een sufferd erbij die denkt het allemaal zelf via internet te kunnen leren??

Lijkt me iets teveel eer.

Maar, ik ben blij dat in ieder geval duidelijk is dat je geen ochtendhumeur hebt. Sorry voor mijn foute aanname :oops:

Dude, ik begrijp dat je dwars doet om het dwars doen, maar waarom kan je bovenstaande nou niet gewoon relaxed posten? Gewoon iemand die een beetje wil gaan klooien op een toeter, dan kan je toch gewoon posten dat het jou beter lijkt dat hij een leraar kan zoeken?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2009 10:26 

Ik was eigenlijk best wel vriendelijk.... Vind ik. Maar goed. Meningen zijn weer duidelijk. Ik ben benieuwd wat er van Berends stelling overblijft :wink:

ennehh je verdere rancune jegens mijn persoonlijkheid, gegrond of niet verder via PB....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur