Jens schreef:
camel schreef:
Ja, ik merk op dat iemand wil leren trompetspelen, zonder er werkelijk in te willen investeren. En vervolgens wens ik hem er succes mee. Daar lijkt me niks mis mee eigenlijk.
Moet je nu echt je ochtend humeur hier op dit forum etaleren???
Kom op gast, wat mis jij een berg reflectie zeg. Je vindt ook niet een beetje dat je communicatie richting een potentieel nieuw forumlid en mogelijk beginnend trompettist iets aardiger had gekund? Mijn humeur is prima hoor, draai het maar lekker om. Ik loop niemand idioot te benaderen met een normale vraag. Zou lekker worden als iedereen die ergens geen verstand van heeft zo benaderd wordt.
Reflectie?? Wat heeft dat ermee te maken? Ik vind het bijzonder onzinnig om te denken dat je zoiets wel leert zonder les. Zeker omdat de lieve topicstarter aangeeft dat het moeilijk is om te beginnen. En waarom zou je dat dan niet moeten zeggen? Of moeten we met ons allen netjes wachten tot dit forum volloopt met vragen over trompet die eigenlijk alleen goed beantwoord kunnen worden door een docent in real life?
Waarom zouden mensen hier moeite moeten doen voor iemand die er zelf in eerste instantie al geen moeite voor over heeft. Een trompet kopen is makkelijk. Zeggen het te willen leren is nog makkelijker. Maar vervolgens echt te gaan investeren is schijnbaar teveel gevraagd. Moet hier iedereen dan in blinde adoratie gaan liggen kwijlen van blijheid? Weer een sufferd erbij die denkt het allemaal zelf via internet te kunnen leren??
Lijkt me iets teveel eer.
Maar, ik ben blij dat in ieder geval duidelijk is dat je geen ochtendhumeur hebt. Sorry voor mijn foute aanname