helaaaas hebben we hier in het noorden gewoon echt helemaal niks met carnaval.. T lijkt me toppiej om eens mee te spelen in zo'n dweilband:) Als je echt nog iemand nodig hebt, mag je bellen, die ervaring wil ik wel eens meemaken:D
Mwah, meestal ga ik maar 1 x de stad in met carnaval.
Van vrijdag t/m dinsdag, dat dan weer wel Arban, Colin en Quinque liggen al klaar voor woensdag over 2 weken
Laatst bijgewerkt door Hans op 10 feb 2009 11:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
Ja lekker! Van donderdagavond tot woensdagmiddag (we verlengen 't feestje altijd een klein stukje naar beide kanten) een lekker vol programma.
Hoogtepunten worden ons eigen feestje Carnaval in Rosso en de "they-never-knew-what-hit-them-tour" op maandagmiddag. We hebben een bus gehuurd, prikbord met een kaart van Brabant en vervolgens laten we de dartkunsten van onze muzikanten bepalen waar we naartoe gaan. Plaatselijk de residentie opzoeken, met veel kabaal naar binnen, biertje drinken, bus weer in: volgende pijltje!
Als iemand overigens een leuk feestje weet op maandagmiddag dan zou ik natuurlijk kunnen proberen die plaats te raken met mijn pijl..... roept u maar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen