zie: www.tasset.com/stagg77/brbastrompet-p-9318.html Een bastrompet voor 299 Euro incl. BTW. Ziet er op het vergrootte plaatje fantastisch uit. Zou dat wat zijn? Iemand ervaring met dit instrument en met de leverancier?
Stagg is niet het merk der merken. Je krijgt over het algemeen waar je voor betaalt, bij goedkope merken, krijg je dus goedkoop materiaal, en goedkope mankracht.
Ik vermoedde al dat dat ding uit China zou komen maar op zich hoeft dat nog geen bezwaar te zijn. De Chinezen worden steeds beter in alles wat zij (na)maken. Ben vorig jaar in de Filippijnen geweest en bijna alles wat daar in de winkels ligt komt uit China en het functioneert wel.
Als je ziet hoe veel onderdelen en materiaal er in een bastrompet zitten dan is het toch onbegrijpelijk dat een instrument voor deze prijs kan worden aangeboden in aanmerking nemend dat de Franse leverancier er ook nog wat aan moet verdienen. Ik overweeg om er eens eentje aan te schaffen om hem te testen. Als het zo ver mocht komen dan zal ik mijn ervaringen op het panel melden. Als het niks is, jammer dan. Kan ik hem mooi aan de muur hangen. Aan 299 euro kun je je nu toch ook weer geen bult vallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen