trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Trompettypes van de "Toppers"
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 07:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2009 13:37 

Ruli schreef:
delano schreef:
....maar vinden jullie dat nou echt leuke muziek?
Groeten, Delano.

Heb de CD op de laatste Trumpetparty gekocht, en vind het idd een hele leuke CD om naar te luisteren. Zelfs heel enthousiast geworden en het play-alongboek van Wayne gekocht...

Heel eerlijk antwoord maar ik sta hier wel van te kijken. Je kunt heel goed horen dat dit een TOP-trompettist is, de ongelooflijke range en dan met zo'n groot geluid.... Maar qua inspiratie mis ik toch wat en dat maakt dit muziek voor mij te vlak.
Maar dit is allemaal wel een beetje off-topic.

Profiel  

Berichttitel: Re: rotten.com
BerichtGeplaatst: 19 feb 2009 13:42 

Citaat:
Over de kredietcrisis gesproken. Ik denk dat juist de kleintjes overblijven, en dan bedoel ik de èchte kleintjes. VanLaar en bouwers als Klaus Martens gaan 't nog druk krijgen....

Zou heel goed kunnen, het is voor kleintjes veel gemakkelijker om snel te krimpen, bij de grote ondernemingen heb je verkoop- en marketing enz enz afdelingen. Dat slankt wat moeilijker af op korte termijn

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 feb 2009 18:58 

delano schreef:
Ruli schreef:
delano schreef:
....maar vinden jullie dat nou echt leuke muziek?
Groeten, Delano.

Heb de CD op de laatste Trumpetparty gekocht, en vind het idd een hele leuke CD om naar te luisteren. Zelfs heel enthousiast geworden en het play-alongboek van Wayne gekocht...

Heel eerlijk antwoord maar ik sta hier wel van te kijken. Je kunt heel goed horen dat dit een TOP-trompettist is, de ongelooflijke range en dan met zo'n groot geluid.... Maar qua inspiratie mis ik toch wat en dat maakt dit muziek voor mij te vlak.
Maar dit is allemaal wel een beetje off-topic.

Ik heb diezelfde cd 3 dagen gelden binnen gekregen en ik moet eerlijk zijn ik vind het best een toffe cd. Bergeron speelt gewoonweg geweldig en ik vind er een hoop interessante stukken op staan, zoals Scheherazade. Maar mijn mening kan enigzins gekleurd zijn want ik heb alle 4 de Big Phat Band cd's inmiddels ook grijs gedraaid en dit lijkt er wel erg veel op.....En ook ik heb dat play-along boek een tijdje geleden aangeschaft :wink:

Profiel  

Berichttitel: Re: rotten.com
BerichtGeplaatst: 19 feb 2009 19:16 

[quote="

Over de kredietcrisis gesproken. Ik denk dat juist de kleintjes overblijven, en dan bedoel ik de èchte kleintjes. VanLaar en bouwers als Klaus Martens gaan 't nog druk krijgen....[/quote]

ik geloof niet dat de kleine bouwers meer zullen gaan verkopen.... denk juist dat mensen de duurdere merken links laten liggen, hun oude toeter nog eens op laten knappen, of toch maar een klasse lager kopen. Of het blijft bij die merken stabiel omdat hun klanten kring toch wel geld willen uitgeven.

Het feit blijft dat Yamaha problemen heeft als ze 1000 trompet minder verkopen per jaar, en Hub of Calicchio de dezelfe problemen voelen als hun 100 trompetten minder verkopen. Alles in verhouding dus. zowel positief als negatief.

Het Calicchio verhaal komt over als of ze van 15 man personeel naar 2 zijn gegaan? het is feitelijk van 5 naar 21/2.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur