Jeroenpan schreef:
begrijp me niet verkeerd beste collega toeteraars.
Ik schat ieders mening op waarde. Maar eerlijk is eerlijk....soms gaan we te ver.
Je punt maken is iets anders dan ongezouten je kritiek geven.
Idd, misschien is de beste man niet de nieuwe wayne bergeron (niet dat die al afgeschreven is hoor

) maar hij doet wat ie leuk vind. Ik weet zeker dat iedereen die "toetert" daar respect voor kan opbrengen. Maar vind 't soms "ongezellig" om te lezen hoe er over andermans "kwaliteiten" wordt gesproken. Iedereen doet ongetwijfeld op zijn of haar manier zn best en haalt er op zn eigen manier het meeste en het meest passende uit...that's all!!
Dus vandaar...keep the fun, voor de meesten is en blijft het de meest geweldige hobby ter wereld.en ergens benijd ik 'm wel en ik denk........... velen met mij
Tnx!
Nu moet je niet overdrijven!
Waar wordt er dan ongezouten kritiek gegeven?
Theo vroeg in z'n eerste post of dit echt top of the bill is.
Dan mag je toch zeggen of je dat vindt of niet?!
En als je een mening geeft is het altijd prettig om die te onderbouwen, maar ik lees nergens echt ongezouten kritiek.
En nogmaals, jaloers ben ik niet.
Ik heb ook voor grote volle zalen gespeeld en ben ongetwijfeld minder getalenteerd dan hij, maar pas als hij over twintig jaar nog steeds dit soort volle zalen trekt, met geweldig spel, en een plekje heeft gevonden tussen jongens als Rik Mol, dan begin ik heel misschien een klein beetje een gevoel van jaloezie te ontwikkelen. (hoewel bewondering dan meer in de buurt komt)