trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Kyteman?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 11:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2009 19:07 

En inmiddels zijn er alweer 8 pagina's over hem geschreven....hij flikt het toch maar mooi :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2009 21:17 

echt weer die trompet.nl kwaal.
Die kerel heeft wel voor elkaar wat sommigen hier willen, namelijk van zijn hobby zijn beroep maken. En zo te zien heeft ie er lol in. Lekker in zn waarde laten!
Vind je 't leuk, lekker van genieten, vind je 't niks, lekker anderen van laten genieten!
Lijkt hier soms wel een psychologische analyse (poeh, moeilijk woord :wink: )afdeling waar ieder zinnentje compleet uitgekleed moet worden.

Keep the fun!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2009 21:45 

Jeroenpan schreef:
Vind je 't leuk, lekker van genieten, vind je 't niks, lekker anderen van laten genieten!

Natuurlijk! Maar aangezien dit een trompetforum is, met als een van de hoofdbestaansreden het bespreken van trompetgerelateerde aangelegenheden, daarbij in acht genomen dat Kyteman wordt bediscussieerd onder het hoofdstukje muzikanten, hetwelk voornamelijk bedoeld is om elkaars mening over trompettisten te weten te komen, vind ik dat het niet vreemd is dat zijn kwaliteiten hier ter sprake komen en kritisch worden beschouwd. De forumbezoeker die dergelijke beschouwingen niet wenst te lezen, doet er goed aan het kopje "muzikanten" alsmede vrijwel alle andere subfora, behoudens concerten en evenementen, vraag en aanbod en de lounge room, te mijden.

Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2009 22:43 

Jeroenpan schreef:
echt weer die trompet.nl kwaal.

Daarvoor is het een forum, daar wordt over van alles gediscussieerd.

Jeroenpan schreef:
Die kerel heeft wel voor elkaar wat sommigen hier willen, namelijk van zijn hobby zijn beroep maken.

Dat is mij ook gelukt.

Jeroenpan schreef:
En zo te zien heeft ie er lol in. Lekker in zn waarde laten!

Wie laat hem niet in zijn waarde dan?

Jeroenpan schreef:

Goede tip!

Jeroenpan schreef:
Lijkt hier soms wel een psychologische analyse (poeh, moeilijk woord :wink: )afdeling waar ieder zinnentje compleet uitgekleed moet worden.

Je bedoeld, zoals ik nu aan het doen ben?

Jeroenpan schreef:
Keep the fun!

Ik doe mijn best.... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2009 01:29 

begrijp me niet verkeerd beste collega toeteraars.
Ik schat ieders mening op waarde. Maar eerlijk is eerlijk....soms gaan we te ver.
Je punt maken is iets anders dan ongezouten je kritiek geven.
Idd, misschien is de beste man niet de nieuwe wayne bergeron (niet dat die al afgeschreven is hoor :wink: ) maar hij doet wat ie leuk vind. Ik weet zeker dat iedereen die "toetert" daar respect voor kan opbrengen. Maar vind 't soms "ongezellig" om te lezen hoe er over andermans "kwaliteiten" wordt gesproken. Iedereen doet ongetwijfeld op zijn of haar manier zn best en haalt er op zn eigen manier het meeste en het meest passende uit...that's all!!

Dus vandaar...keep the fun, voor de meesten is en blijft het de meest geweldige hobby ter wereld.en ergens benijd ik 'm wel en ik denk........... velen met mij :wink:

Tnx!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2009 10:07 

Jeroenpan schreef:
begrijp me niet verkeerd beste collega toeteraars.
Ik schat ieders mening op waarde. Maar eerlijk is eerlijk....soms gaan we te ver.
Je punt maken is iets anders dan ongezouten je kritiek geven.
Idd, misschien is de beste man niet de nieuwe wayne bergeron (niet dat die al afgeschreven is hoor :wink: ) maar hij doet wat ie leuk vind. Ik weet zeker dat iedereen die "toetert" daar respect voor kan opbrengen. Maar vind 't soms "ongezellig" om te lezen hoe er over andermans "kwaliteiten" wordt gesproken. Iedereen doet ongetwijfeld op zijn of haar manier zn best en haalt er op zn eigen manier het meeste en het meest passende uit...that's all!!

Dus vandaar...keep the fun, voor de meesten is en blijft het de meest geweldige hobby ter wereld.en ergens benijd ik 'm wel en ik denk........... velen met mij :wink:

Tnx!

Nu moet je niet overdrijven!

Waar wordt er dan ongezouten kritiek gegeven?
Theo vroeg in z'n eerste post of dit echt top of the bill is.
Dan mag je toch zeggen of je dat vindt of niet?!
En als je een mening geeft is het altijd prettig om die te onderbouwen, maar ik lees nergens echt ongezouten kritiek.

En nogmaals, jaloers ben ik niet.
Ik heb ook voor grote volle zalen gespeeld en ben ongetwijfeld minder getalenteerd dan hij, maar pas als hij over twintig jaar nog steeds dit soort volle zalen trekt, met geweldig spel, en een plekje heeft gevonden tussen jongens als Rik Mol, dan begin ik heel misschien een klein beetje een gevoel van jaloezie te ontwikkelen. (hoewel bewondering dan meer in de buurt komt)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2009 10:27 

voorbeeld ongezouten kritiek:
Sjezus man... Die kerel kan echt niet toeteren! Klank slaat nergens op, heb jij techniek gehoord? Wat is ie eigenlijk in hemelsnaam voor timboektaanse regendans aan het uitvoeren tijdens het spelen? Deze kerel moeten ze verbieden ooit nog muziek te maken!

Ik ben natuurlijk veel beter dan hij, want ik ben perfect!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2009 12:35 

The Joker schreef:
Ik ben natuurlijk veel beter dan hij, want ik ben perfect!

Dat is geen kritiek! :wink:

Ik lees net mijn eerste post uit dit topic terug, dat was wel redelijk ongezouten kritiek! :oops:

Maar ik sta er nog steeds achter.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur