Ja, ze leven nog en spelen nog steeds, je moet alleen wat meer moeite doen om de om aan de cd's te komen. Het wil n.l niet zeggen dat trompettisten die minder bekend zijn minder goed spelen. <p>jwe<p><br>
Ik ken je natuurlijk niet, maar het feit dat je beroeps trompettist bij het RFO bent, zegt natuurlijk al genoeg over je kwaliteiten........iets waar over ik alleen maar zou kunnen dromen.<p>Verschil moet er zijn, als we er alleen maar net zo veel plezier aan beleven.
Geweldige trompettist,heb hem een keer ontmoet in Wuppertal,waar hij Haydn speelde.Erg muzikale en zeer sympathieke vent.Ik vind vooral zijn articulatie heel erg bijzonder en herkenbaar.Zijn opnames van de piccolotrompet concerten zijn uniek.
Hardenberger is iemand die weet wat kunst is. Hij speelt niet om de techtniek, maar gebruikt het "slechts" als hulpmiddel om de muziek te vertolken. Zijn geluid vind ik enorm helder, maar niet te scherp. Hij geeft trouwens ook geweldig goed les.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen