trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Frits Damrow
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 07:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2009 08:08 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 17:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2009 09:57 

trompetlover schreef:
Of iemand iets zinnigs zegt ja of nee hangt niet af van zijn functie toch? Wel grappig hoe serieus je genomen word als autodealer.....ik vertrouw die dealers ook nooit,zeker niet als ze ook nog uit limburg komen (overigens,er zijn meer mensen zoals ik op dit forum....)
en Erik....weten wij klassieken wat er op de lessenaar komt? moet het bij ons niet binnen een week perfect? wat bedoel je met perfect? hoezo krijgen jullie de muziek niet van tevoren? en by the way er zijn meer stukken als petrouchka mahler 5 enzo....
wat wil je duidelijk maken ik begrijp dingen niet?!.Ook ik speel wekelijks dingen die ik nooit eerder gezien heb ,ook dingen die onspeelbaar zijn...wat wil je duidelijk maken?

Hé hé, Hans van Loenen....gebruik dan ook je eigen naam dan weten we tenminste wie we aanspreken. En ja, in heel veel gevallen weten autodealers, bakkers of belastingambtenaren minder van het trompettechnische en muzikale gebeuren dan fulltime muzikanten. Dat geldt evenzo voor beroepsvoetballers, autocoureurs, balletdanseressen enz. Als je ergens hele dagen mee bezig kan zijn (trompet b.v.) en er b.v. geen baan naast hebt dan speel je ook meestal op een ander niveau. Maar jij bent hier dus wel één van de uitzonderingen op. Ik geloof jou nu ook wel een beetje hoor... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2009 10:12 

En al geloof je hem niet...
Wat maakt het uit. Een of andere Karel neemt hem niet serieus, boeie.......

Ik bedoel dit uiteraard niet zo hufterig als het hier staat, maar snap je waar ik heen wil? Een naam op een internetcommunity als dit, zegt niet zo gek veel....

Als iemand op wat voor manier dan ook statements maakt, moet je zien wat je ermee doet, kijken of je er iets mee kan. Zoja: prima, zonee jammer.

Ik weet nog posts van een zekere freek halsema, die niks toevoegden, maar wel de naam droegen van een gewaardeerde trombonist, die met de posts hier helemaal niks te maken hadden....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2009 10:38 

Ik frons als amateurtrompettist alleen m'n wenkbrauwen wat als een "trompetlover" die dan autodealer is, Erik Veldkamp even uitlegt hoe het in mekaar zit. Dat is toch niet zo gek Marnix?? Als je weet dat net zo als in dit geval, het een zeer goede (al- of niet professionele) trompettist betreft is dat veel beter te pruimen. Ik zou het veel beter vinden als iedereen gewoon onder eigen naam post. Gewoon duidelijk. Zo kan iedereen de waarde van een bepaald commentaar inschatten. Hoelang heeft het niet geduurd voor we wisten wie Camel was........ik bedoel maar :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2009 12:09 

zullen we anders weer ON topic verder gaan?

voor de rest voorzie namenlijk een eindelose discussie over schuilnamen op het internet, en dat hoeft van mij niet zo.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 apr 2009 21:24 

Leuk topic, maar misschien verplaatsen naar Orkesten gezien de discussie Licht/Klassiek. Het doel van het topic was puur een mededeling en een daarop volgende discussie met mogelijke kandidaat-opvolgers. Desalniettemin: more more more!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 apr 2009 16:56 

En toch blijf ik het knap vinden dat mensen precies weten hoe het is qua stress en druk om op een bepaalde plaats te zitten. En hier ook nog mensen op gaan afrekenen als er idd een nootje eens mis gaat. Knap is het ook om te zeggen dat een ander beter speelt omdat ie daar de hele dag meebezig is en de man met de andere baan niet. Ik bedoel als je je helemaal op het trompet spelen richt ,24 uur per dag, word je automatisch trompettist in het kco toch???? Wat een onzin. Kijk het zit zo.. Als je ergens geen verstand van hebt en geen verstand van KUNT hebben, geef dan je mening niet als feit op deze forums.
Als je iets wil weten hoe dingen in mekaar zitten en hoe iets voelt..vraag het dan aan mensen die al jaren ervaring hebben op zo'n positie.
Zeker zo'n domme autodealer uit ....limburg pffff.

Laatst bijgewerkt door limbo op 15 apr 2009 16:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 apr 2009 17:13 

Een limbo in amsterdam, moet nie gekker worden hiero!

Ach andere kant, het is natuurlijk wel leuk om te zien hoe het merendeel van de mensen over elkaar denkt enzo. Misschien moeten we eens een grote zaal huren waar iedereen aanwezig is, kan nog gezelliig worden.....O ja, ik weet trouwens wel dat ik verhinderd ben, iets met studeren ofzo geloof ik....

Groetjes, ook van Flipper

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur