Hier even een berichtje van mij. Zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik last van een tand probleempje. Als gevolg van verstandkiezen die doorkomen is er bij mij iets aan de voorkant boven verschoven. Nu kan ik bijna niet meer fatsoenlijk spelen op m'n "sweet-spot" (in het begin niet eens een fatsoenlijke lage C, inmiddels is het hele bereik er wel weer). Morgen ga ik naar m'n tandarts om een oplossing te vinden. Ik moet nu ietsje uit het centrum spelen, wat nog wel goed klinkt, maar verre van goed voelt. Ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop.
Iemand van jullie die ook problemen heeft gehad met zijn gebit? Ben benieuwd naar jullie verhalen....
Groetjes, Jeroen.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Ik heb ooit eens een jaar lang met beugel gespeeld....
de eerste paar keer spelen wat een ramp maar na een paar weken ging het al beter dan ervoor....
Ik zou bijna C examen gaan doen maar mijn leraar toen ( Jo Oremans) wilde er nog een jaartje mee wachten.
Toen hij er weer uit was zat ik met het zelfde probleem als toen hij er net in zat: KLOTE
Het ging weer niet. Maar na een paar dagen had het zich weel aangepast.
Mijn idee is dan ook dat als je een bepaald niveau hebt en er verandert 'iets' dat je dan vrij gemakkelijk kunt terugkomen op het aantal levels daaronder...
kut man!! dit is echt balen voor je! mijn tip zou ook zijn dat je met je tandarts moet overleggen, maar wees voorzichtig met het uitbreken van je verstands kiezen......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen