trompet.nl > forum > Toon onderwerp - ...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 22:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2009 22:45 

Weet idd wel dat Adams helemaal niets van HvL moet hebben, toen we daar kwamen kijken voor een trompet waren ze erg behulpzaam, maar toen we zeiden nog even verder te willen kijken en we (na erg lang aandringen van die vent daar) wel moesten zeggen dat we ook nog even naar Hub wilden kregen we echt een hele preek over ons heen dat ze veel mensen kregen die alleen maar voor de lol kwamen enzow, echt aanvallend en we moesten in mijn beleving dan ook maken dat we wegkwamen...

Dus dat ze Hub dwars willen zitten lijkt me vrij logisch, maar zal idd wel een van de meerdere redenen zijn
op korte termijn is het tactisch miss wel sterk, omdat ze zo snellere levertijd hebben en Hub e.a. even een probleem hebben
maar op lange termijn, ze raken zowiezo het respect van veel mensen kwijt (als de mens nog een beetje redelijk is iig) en als Hub en de rest straks andere ventielen kunen krijgen van dezelfde of betere kwaliteit (uitdaging) is Adams weer terug bij af, behalve dan de snelle levertijd voor hen...

Maargoed, ik ben het zowiezo niet eens met hoe het er in onze wereld aan toe gaat soms, net zoals veeeeele anderen...

Gr, Geerhard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jun 2009 23:17 

.

Laatst bijgewerkt door Dominee op 20 maart 2011 19:32, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2009 07:41 

Robert66 schreef:
Ze hebben inderdaad een gruwelijke hekel aan van Laar. Dat heb ik aan den lijve ondervonden. Toen ik een paar jaar geleden bij Adams was en Miel mij vroeg wat voor intrument ik speel, antwoordde ik HvL. Zijn reactie was veelzeggend, kinderachtig, onprofessioneel en zielig. Wat een enorme eikel is die vent!

(Hier zal ik wel voor afgefikt worden)
De reactie van Hub was zeker net zo onprofessioneel toen we vertelden dat we bij Adams waren wezen kijken.

Adams koopt Bauerfeind op? Vind 't een slim plan. Toont wel aan dat ze bereid zijn te investeren in de kwaliteit van hun instrumenten. Ik vond de trompetten lekker spelen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2009 08:36 

Het betreft natuurlijk niet alleen Van Laar, ik weet het niet zeker maar volgens mij bouwt Adaci ook met Bauerfeind. En dat heeft mogelijk dus ook gevolgen voor de Fenikjes van Hans....

Profiel  

Berichttitel: = geregeld hoor
BerichtGeplaatst: 04 jun 2009 08:54 

Geer schreef:
-en als Hub en de rest straks andere ventielen kunen krijgen van dezelfde of betere kwaliteit (uitdaging)-

Gaan de manne toch gewoon shoppen bij B&S? Die ventielblokken zijn zeker zo goed als die van Bauerfeind.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2009 09:18 

Of net zo als Lawler: bij Getzen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2009 09:19 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 23 feb 2011 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel: beetje maf!
BerichtGeplaatst: 04 jun 2009 09:37 

erikveldkamp schreef:
Ik vind Bauerfeind beter lopen dan B&S,

Ik heb precies de tegenovergestelde ervaring....
Maar jij hebt ook geen hoge pet op van Yamaha ventielen en die van de Bobby Shew trompetten vind ik toch ook erg fijn.
Oftewel, 't lijkt me een nogal subjectief gegeven.
Maar eerst maar eens zien of De Grote Boze Adams de markt op slot gaat zetten.

O ja, Spiri maakt ook hele fijne ventielblokken. En er zullen wel meer kandidaten zijn waarvan wij 't bestaan niet kennen.

Als 't waar is dat Hub en Mies elkaars bloed wel kunnen zuipen vind ik dat wel een beetje vreemd. Is de spoeling echt zo dun?

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur