Frans schreef:
Heren muzikanten:
Met veel aandacht volg ik het topic: Adams koopt Bauerfind op.
Ik zal jullie uitleg geven uit eerste hand.
Wij, Adams, hebben idd Bauerfind overgenomen om de simpele reden die al meerdere malen genoemd is nl. hij bouwt volgens ons de beste venitielen. Bauerfind heeft niet de mogelijkheid zijn productie capaciteit uit te breiden, welk wel noodzakelijk is omdat zijn klantenkring alleen maar groter wordt De combinatie SAMEN, Adams/Bauerfind, kan dit wel. Wij hebben absoluut niet de intentie andere bouwers dwars te gaan liggen, sterker nog wij juichen het toe dat zoveel instrument bouwers in Europa bestaan, en hopen nog lang met deze bouwers samen te werken aan ons aller passie....muziekinstrumenten. Tevens is het contractueel vastgelegd dat alle klanten van Bauerfind geleverd blijven worden, dus hier is het opzettelijk dwarszitten al uitgesloten.
Geloof me, wij zijn echt niet zo,n slechte mensen zoals enkele onder jullie ons omschrijven, wij zijn bezig met het bouwen van instrumenten, en proberen dit op een zo goed mogelijke manier te doen. Ik wil me verder niet mengen in deze disussie, ik geef alleen alvast antwoord op het verzoek van Camel, nl. zullen we Adams zelf vragen ....
Ook de speculatie van Peter Amersfoort ,dat Adams/ Bauerfind kan zorgen dat de levering van ventielen beter wordt en dat andere bouwers nog vele jaren deze ventielen kunnen afnemen klopt dus.
Nogmaals, ik zal me verder niet mengen in deze discussie, als er nog vragen zijn kunnen juliie naar onze zaak bellen of mailen.
Met vriendelijke groeten,
Frans Swinkels
Muziekcentrale Adams
Ahum....dussss