Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
Callet baarde enige tijd geleden opzien met zijn mediumbore Sima-trompet. Maar nu doet een soort onvervalste merchandising zijn intrede in trompetland, binnenkort allemaal dus aan de Van Laar sweaters, Feniks-T-shirts enz.:
Zo raar is dat niet hoor, het bestaat al jaren. Ik had 15 jaar geleden al een baseball pet van Schilke en Getzen doet ook al meer dan 25 jaar aan merchandising.
Sterker nog, ik ben allang bezig met Feniks shirts en caps
Geregistreerd: 30 aug 2003 15:29 Berichten: 2239 Woonplaats: Amsterdam
.. ik vind het altijd wel leuk die merchendising.
Een aantal jaren geleden heb ik nog geprobeerd wat spullen met het Bach-logo erop te bestellen in de VS maar die gasten gingen pas versturen als ik minimaal 800 USD zou besteden. Jammer dat Sima mijn merk (nog) niet is...
Geregistreerd: 09 jan 2006 00:24 Berichten: 336 Woonplaats: Eindhoven
Hans schreef:
Zo raar is dat niet hoor, het bestaat al jaren. Ik had 15 jaar geleden al een baseball pet van Schilke en Getzen doet ook al meer dan 25 jaar aan merchandising. Sterker nog, ik ben allang bezig met Feniks shirts en caps
Heb je geen leuk Taylor T-Shirt voor me
_________________ Taylor Chicago 46V
Romeo Adaci Shark No.9
Stomvi Master
Smith & Watkins
Bach Strad 72*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen