trompet.nl > forum > Toon onderwerp - ...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 00:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 16:36 

Bij de Duitse kamer van koophandel staat deze Bauerfeind ingeschreven als ventielenfabriek. Maar de naam Bauerfeind komt veel voor dus ik kan niet zien of ze zich nog voor iets anders ingeschreven hebben....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 17:25 

Ben ik nou de enige die die Bauerfeind ventielen eigenlijk helemaal niet zo lekker vind...?

Profiel  

Berichttitel: rustig maar
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 19:18 

L J schreef:
Ben ik nou de enige die die Bauerfeind ventielen eigenlijk helemaal niet zo lekker vind...?

nee hoor, ook Marnix en ondertekende drukken veel liever andere ventielen in.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 20:35 

Heren wat een geschop tegen Adams. Het lijkt wel een HvL fanclub hier. Alsof je op de ajaxwebsite over Fijenoord leest.
Wees trots dat een nederlandse instrumentmaker een van de beste ventielhuisfabrieken overneemt. Daar wordt niemand slechter van ook hvL niet. Wie denkt dat dat de insteek is van Adams kan er wel eens erg naast zitten,want dat hebben ze echt niet nodig in Ittervoort.
En Miel is geen eikel trouwens,integendeel een slimme gast die echt goed weet waar hij mee bezig is tot ergenis van sommigen hier blijkbaar. Jammer

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 21:04 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 23 feb 2011 20:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 21:57 

Nou dat dacht ik ook.

Die Miel weet echt waar hij mee bezig is!
En ook weet ie wat ie wil!
Een goede bugel en een goede trompet op de markt brengen.
En dat heeft ie gedaan volgens mij, ik ben er erg over te spreken.

En beste Erik, ik wil jou helemaal niet aanvallen daar hebben we helemaal niets aan en daar heb ik ook te veel bewondering voor jou maar ik was eigenlijk nieuwschierig of je al op hun trompet en bugel hebt geblazen en wat jou mening is van die instrumenten.

Groetjes,

Roland

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jun 2009 22:23 

...

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 23 feb 2011 20:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jun 2009 07:45 

Als Adams zegt dat de beperkte leverbaarheid van de ventielblokken de reden van de overname is, kun je natuurlijk wel raden wie het eerst aan bod komt bij de levering van de ventielblokken. Wat er dan nog over is zal dan waarschijnlijk verdeeld worden over de andere instrumentbouwers. Het lijkt mij dat de andere bouwers dan de dupe hiervan worden. Ze zullen heus nog wel ventielblokken krijgen, alleen niet meer zo snel en zo veel als ze willen.

Ik ben trouwens ook geen fan van de Bauerfeind ventielen, ik moet veel te vaak olie op de ventielen doen om ze lekker aan de loop te houden. Doe mij die van Bach maar. Als ik een aantal maanden niet gespeeld heb op mijn Bachje, hoef ik de ventielen alleen maar even stevig in te drukken en ze lopen weer. Als ik er dan ook nog een drupje olie bij doe, lopen ze weer als een tiet....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur