Geregistreerd: 22 okt 2007 11:54 Berichten: 81 Woonplaats: De Zilk
Heb een nieuw mondstuk gekocht (monette anja model) maar nu blijkt de receiver van een van mijn trompetten te groot.. Is dat op een of andere manier aan te passen? Hebben jullie daar een adresje voor? Bij Adams deden ze het niet..
_________________ Zeus Olympus Copper Bell
Yamaha 4335G customized (raw brass)
Benge 90B
Laatst bijgewerkt door ozzydezilk op 24 aug 2009 22:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: 22 okt 2007 11:54 Berichten: 81 Woonplaats: De Zilk
Ok misschien niet goed omschreven, het is een B2L prana replica van Obrac in Anja gewicht. Het mondstuk is dus wel universeel en past op m'n Yamaha en Zeus. Was bij Adams omdat we met andre r. op het vrijthof gingen toeteren.. mooie tent alleen het assortiment viel me een beetje tegen.. Maar goed is een receiver aan te passen? Ik zit er eigenlijk over te denken om deze te verkopen en dezelfde in monette heavyweight te bestellen, lijkt me makkelijker en goedkoper.
Groeten!
ps ik hoef geen mercedes, heb een mini en een rijbewijs
_________________ Zeus Olympus Copper Bell
Yamaha 4335G customized (raw brass)
Benge 90B
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Ik snap er nog steeds niks van. Weet Ozzy zelf wel wat ie besteld heeft?
Mondstukken voor de Ajna (niet Anja) trompetten lijken veel op de STC3 mondstukken, maar zijn echter niet hetzelfde. Daarnaast hebben de Ajna II (en ook de wat oudere Shakti modellen) een grotere shank, waardoor deze mondstukken onmogelijk in een 'normale' trompet passen. Deze shank is ook een optie op andere Monette modellen.
STC3 en STC2 mondstukken passen wel in gewone instrumenten. Echter in sommige instrumenten is de receiver te diep (of te ruim), en zakt het mondstuk er in totdat de opstaande rand boven de stift van het mondstuk tegen de receiver van de trompet aan tikt. Remedie hiervoor is een stukje plakband om de stift van het mondstuk, of een nieuwe receiver op je trompet laten zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen