trompet.nl > forum > Toon onderwerp - VL Oiram ventielen
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 09:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 sep 2009 13:04 

Grapje Erik, af en toe komt de jeugd weer bij mij boven en kan ik het niet nalaten een beetje te provoceren. Maar inmiddels heb ik begrepen dat het in feite wel om een eigenschap van de Oiram-ventielen gaat: door het ontbreken van een profiel zijn ze wat lastiger los te draaien als ze een keer vast zitten. Voor de rest blijf ik bij mijn commentaar. Het is net zo iets als een onderwerp: Goldbrassbekers van Yamaha.
En dan de post: ik heb mijn Yamaha met goldbrassbeker laten vallen en nu zit er een deuk in.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 sep 2009 13:07 

Als je een grapje maakt, dan is het handig om er een :wink: bij te zetten. Aangezien je wel vaker dingen beweert die wat mij betreft de plank mis slaan, kan ik niet ruiken of je het nu wel of niet serieus bedoelt... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 sep 2009 13:21 

Ik sla nooit planken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 sep 2009 16:20 

Dat ventielenblok heb ik volgens mij ook op de Hades zitten. Gewoon niet te woest vast draaien. Dicht is dicht...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 sep 2009 17:04 

delano schreef:
De strekking wil ik wel even uitleggen: de post heet VL Oiramventielen en je mag dus aannemen dat er over die ventielen iets gezegd wordt, een eigenschap een oordeel enz. Maar er zit er alleen maar 1 vast...

er zit er ALLEEN maar een vast?? das anders best nog wel een groot probleem hoor! :?
Dat jij een ander topic verwacht en uiterst teleurgesteld bent omdat deze geen oordeel oid maar een probleem bevat kan ik ook niets aan doen... kan je wel een tip geven: het terug knopje zit links bovenin je schermpje, is maar een vloeiende beweging met je muis :wink:

om weer ontopic te gaan (wat ik veel belangrijker vind dan een teleurstellende titel),
heb hem vandaag even latenliggen met best wat ventielolie aan de buitenkant, en zal het zo nog eens proberen met een binnenband, zo niet zal ik hub maar eens even bellen...

mvg, Geerhard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 sep 2009 08:42 

Wellicht is het makkelijk om alle van laar topics op een topic te concentreren... We krijgen anders een volledig trompet.nl/vanlaar forum...

Voor de mensen die nog niet precies weten hoe trompet.nl werkt:

er is ook een zoek functie bovenaan in het menu!!!!

Tik in wat je graag wilt weten en je krijgt geheid wel een goede hit!!

Groetels

Roy/

Maar het is inderdaad wel een probleem van je ventielen...
Maar gift em is een belletje: 0434582841

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 sep 2009 09:48 

Ik vind het heel vreemd dat de Van Laar topics nu op 1 hoop moeten worden gegooid. (en dat is niet omdat ik zo'n Van Laar-aanhanger ben).

Er is naar mijn mening toch wel een verschil tussen een probleem met de ventielen van een Oiram of de ervaringen met een R2. Als je alles in 1 topic wil hebben krijg je straks 160 pagina's met allerlei verschillende onderwerpen erin. Lijkt mij dat dat 1 grote puinhoop wordt. Alles gaat dan door elkaar lopen. Ken je die van die bomen en dat bos?

Komt er straks ook 1 Yamaha, 1 Bach etc topic waar alles maar in moet komen omdat het anders bijvoorbeeld een trompet.nl/Yamaha site wordt? Denk dat de lol dan heel snel van dit forum af is.

Haal toch dat slotje van die 2 HvL topics af en laat mensen een topic starten als ze dat willen. Als blijkt dat een onderwerp al eens eerder voorbij is gekomen, is al vaak genoeg gebleken dat de topicstarter daar binnen 3 antwoorden op wordt gewezen (al ben ik het met je eens dat de zoekfunctie als eerste gebruikt zou moeten worden).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 sep 2009 09:57 

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur