opperstamper schreef:
camel schreef:
er staat een sticky bovenaan dit deelforum.
mensen die zich alleen maar aanmelden om om gratis bladmuziek te schooieren, worden in het gunstigste geval genegeerd. En het minst gunstige geval, krijgen ze een preek over auteursrechten, verlies aan inkomsten voor de mensen die eraan gewerkt hebben, en over het feit dat je best mag betalen voor een hobbie die je leuk vind...
Dus: lees die sticky, en KOOP die partij / of muziek. Dan heeft de componist/ arrangeur nog lol en inkomsten van zijn werk.
Dat zou ik heel graag willen maar ik kan hem niet vinden op internet, ik heb nooit gesuggereerd dat ik hem gratis wil hebben, alleen dat ik ernaar op zoek ben en hem met spoed wil hebben. Dus geen (voor)oordeel graag over mijn vraag, mensen kunnen ook reageren met waar ik bladmuziek kan downloaden en kopen, ik speel in een band en heb heel veel nodig, als ik dat hier allemaal ga vragen, ja, dan ben ik aan het schooieren.
Dat sticky waar je het over hebt zie ik niet, maar dat kan aan mij liggen....
Je suggereert ook niet dat je ervoor wil betalen...
Ik zal je helpen, je komt hier op dit forum, klikt naar boeken en bladmuziek, en je ziet een heel rijtje topics staan. Bovenaan zie je een topic met de titel vragen om bladmuziek ( of iets in die strekking... Nou, dat is nu het topic waaraan ik refereerde.
En vooroordelen... Ik ga uit van dingen op basis van wat ik lees.