Is het met de tegenwoordige veiligheidsregels toegestaan een trompet in koffer of gigbag mee te nemen in het vliegtuig als handbagage of wordt-ie gezien als een potentieel slagwapen? Lijkt me niet zo fijn 'm mee te geven voor het bagageruim.
Dat is geen probleem. Het handigst is om hem in een kleine koffer te doen als je in een klein vliegtuig (binnen Europa) stapt. Lange vluchten is helemaal geen probleem.
Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
Ik neem een oude Olds Ambassador cornet altijd mee het vliegtuig in zowel in Europa, continentaal als domestic in Azie. Ik doe hem altijd los in een Kipling rugtasje en mensen die de Olds kennen weten dat je daar iemand in 1 klap dood mee kan slaan. Toch krijg ik altijd leuke reacties van de incheckgasten en hij mag altijd zo mee.
Je hebt wel kans dat je je ventielolie mag inleveren. (Geen vloeistoffen.) Ik neem regelmatig een grote tas met 3 toeters en spul mee, hopen dat er ergens een lege plaats is waar je hem op de grond kan zetten. Mijn tas is in ieder geval te groot voor onder de stoel of boven je hoofd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen