Muusz schreef:
Ik wil niemand tegen het zere been schoppen, maar vind het jammer dat HJ eerst zegt het niet met mij eens te zijn en vervolgens in andere woorden schrijft wat ik bedoelde.
Ik begrijp dat je dat zo opvat, alleen ben ik het ook nog om andere redenen dan die ik hier op schrijf niet met je eens. Dat heeft veel meer te maken met je verhaal over het gebrek aan compressie compenseren met ademsteun. Die discussie ga ik niet (meer) aan. Maar ik ben het er niet mee eens.
Citaat:
Ik ben zelf (net als HJ) dan ook een voorstander van de van beneden naar boven methode en met hem eens dat e.e.a. mondstuk onafhankelijk is, of zou moeten zijn.
En hier ben ik het dus ook niet mee eens en heb ik niet gezegd. Ikzelf ben erg voor de van boven naar beneden benadering, alleen doe ik dat zelf op een andere manier.
Er schuilt m.i. ook geen gevaar in, het is alleen lastig. En ik doe het al op een andere manier, dus hoef ik dit niet meer via 'high gear' dunnetjes over te doen, toch?
En ik ben het niet eens met wat je zegt over het assymetrische mondstuk. Dat zijn dus toch wel drie belangrijke zaken waarover we van mening verschillen. Dat is niet erg, maar wilde ik toch gezegd hebben.