Jongens jullie maken het allemaal weer veel te moeilijk.
Lees de bijbel, de Koran, het Wetboek, Mein Kampf, de Ontdekking van de Hemel, Erik's testverslagen, het partij manifest van Geert Wilders, de Troonrede, noem maar op.
Maar vergeet vooral niet ZELF na te denken. En in dit geval: vooral niet vergeten ZELF te testen.
Wat maakt het uit wat wie van welke toeter vind. Uiteindelijk is dat niet van belang. Het gaat erom wat JIJ uit een toeter haalt. Dan kun je testverslagen lezen, en kennis opdoen over de trompet. Maar als het jou toch niet bevalt, dan was die test dus niet meer dan een interessant stukje leesvoer.
Ik bedoel dit niet negatief naar wie dan ook. Ik heb, toen ik mijn Hades kocht ook de testverslagen van Erik gelezen. En ook een aantal van zijn getestte toeters in mijn handen gehad. En met veel van zijn bevindingen was ik het eens, met een aantal ook niet.
Het gaf een aardig referentiekader. Maar je zult toch zelf het instrument aan je waffel moeten nemen. Want niemand dan jijzelf kan weten hoe een instrument reageert met en bij jou.
En Leen, ik denk dat het merendeel hier al wel weet wie trompetlover is

gewoon een beetje zoeken, dan kom je er wel achter