Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
Voor het tijdperk Chris Botti kon je Martin Committee's kopen voor een paar honderd dollar. Daarna sloeg de gekte toe met dit als voorlopig hoogtepunt:
En het is niet eens de "3" oftwel de Large dual bore. Deze ML koop je doorgaans rond $ 1000-$ 1500. Ding ziet er ook nog eens niet uit. Typisch iemand die zich rijk rekent maar het nooit zal worden
Jij hebt een heel veel nieuwere Committee gekocht. Ik vind het geen slechte trompet, ik heb op de Frankfurter Messe eens eentje geprobeerd, en vond de large bore-versie nog iets beter klinken. Dit model heeft echter helemaal niets te maken met de oude Committee waar nu zo'n run op is. Het zijn echt twee totaal verschillende trompetten; hoewel ik de nieuwere versie niet slecht vind, heeft ze naar mijn mening niet de charme en vooral de sound van een echte oude Committee. Echter: over smaak valt niet te twisten, en als jij er tevreden mee bent, is het voor jou een goede koop geweest!
Grt, Roel
P.S. Ik heb besloten de Callet te kopen, ik zal het even melden op het desbetreffende forumdeel.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen