L J schreef:
Dat valt wel mee.
Los daarvan, als je €50 investeert in een mondstuk, weet je in ieder geval of dat iets voor je is, het helpt je een stap verder.
Henk R. daarentegen kost ook zoiets en helpt je geen stap verder.
Was al lang geleden nog in guldenstijdperk. Mondstuk VB was er niet.Zou Hfl.80,-- hebben gekost. Incl.mondstuk Bruno Tilz bleef ik daar onder.
Ik begrijp ook niet wat hier speelt omtrent de Heer Rensink en wil het ook niet weten.
De behandeling,die ik kreeg was geheel overeenkomstig mijn verwachting.
Wat natuurlijk ook scheelt.Ik wist wat ik wilde. Iemand kan je wel een mondstuk aanmeten,maar of je daar dan na een aantal weken nog blij mee bent.Dat blijft altijd een vraag. Maar dat heb je overal. Ook speelt dikwijls een rol,dat men zich een mondstuk laat aanpraten,want X heeft zo'n mondstuk en speelt er zo goed op. Soms kan dat ook positief uitpakken.Zelf heb ik op ca.14-jarige leeftijd eens een mondstuk gekocht identiek aan het mondstuk,dat Louis gebruikte. Je moest er een dubbeltje kunnen inleggen,dat gelijk liep met de rim. Ik blies met het grootste gemak de hoogste noten.Maar laag werd toen een probleem.
Het is niet voor niks,dat velen gewoon een lade vol hebben met mondstukken.
Bij mij heb je aan de vingers van 1 hand genoeg. 3 stuks en dan de set van Stomvi
met slechts 1 rim.
En daar gaat het m.i.juist om de rim. Die moet je passen.