Dit weekend heb ik besloten om naast mijn trouwe Connstellation 36B een totaal andere trompet erbij te nemen.
Ik wil graag een mooie 2e handse die itt de Conn licht speelt (dunner materiaal) maar toch mooi helder klinkt en veel bereik heeft qua geluid. Wie kan mij wat merken en types doorgeven zodat ik mijn zoektocht kan beginnen?
voor die prijs zou je kunnen kijken naar een yamaha 6310 of misschien al wel 8310. De Shew modelletjes (Wellicht wil Theo voor die prijs haast maken met de verkoop van de zijne).
Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50 Berichten: 1753 Woonplaats: Amsterdam
Camel, natuurlijk wil ik best die Z voor 1200 ballen verkopen alleen..... Da's geen helder klinkende toeter.
Ik denk dat meneer een treinkaartje naar Rosmalen moet kopen want bij Hans van Brassimport liggen zeker 4 tweedehands toeters die voldoen aan de eis.
_________________ Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-
ik wed voor 1000 euro dat jouw yammie een helderdere toet is dan mijn Recording.
Dus ik kom snel langs, en dan neem ik jouw Yammie gratis mee naar huis.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen